آبرسان تانکر شهری: چاه چابهار خشکید/آب در چابهار بحرانی شد

به علت ترکیدن لوله های تصفیه خانه آب مناطق کثیرشهری آب شرب ندارند و مردم برای خرید آب به تانکرهای حمل آب حمله ور شده اند.

آبرسان تانکر شهری چابهار در گفتگو با چهاربهاران ، گفت: در حال حاضر قیمت آب تانکرها 1 و نیم برابر شده است یعنی قیمت 35 هزار تومان به 40 تا 60 هزار تومان رسیده است.

سراج عباسزئی افزود: مردم در محل هیئت 3 نفره چابهار برای خرید آب تجمع کرده و حاضرند آب تانکرها را به هر قیمتی خریداری کنند.

یکی از متقاضیان خرید آب گفت: وضعیت نابسامان آب در ماه مبارک رمضان نشان از عدم برنامه ریزی مسولان زیرربط بوده بطوریکه شهروندان بجای راز ونیاز با خدا و استراحت در منزل باید بدنبال تانکرهای آب حیران و سرگردان باشند.

چند روز قبل مدیر اداره آبفای چابهاربه چهاربهاران گفته بود آبرسانی به مناطق مختلف شهری با کمبود تجهیزات و عدم تزریق مالی مواجه است بطوریکه مردم با مشکل کمبود آب در قسمت های مختلف شهر مواجه می باشند و مشخص نکرد دقیقا چه زمانی وضعیت آب شهری به حالت عادی بازمیگردد.

اکثر آرای مردم به دولت روحانی از شهر چابهار بوده است و این وضعیت در ماه مبارک رمضان پاسخ درستی با این آرا نیست، مردم گله مندند و خواهان استاندارد سازی تجهیزات شهرشان می باشند.

در حال حاضر بازار تانکرهای آبرسان در چابهار گرم است و قیمت های 40، 50 و 60 هزار تومان را براساس حجم تانکرشان تعیین کرده اند در حالیکه در هفته های قبل هر تانکر اب را30 و 35 هزار تومان می فروختند.

Publisher: hd

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا