آخرین تغییرات در فهرست نامزدهایِ انتخاباتی حوزه کنارک ، چابهار ، نیکشهر و قصرقند؛

انصراف 17 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه چابهار/ 11 نفر در گود انتخابات ماندند + اسامی
نعمت الله نجاری در گفت و گو با طلوع کنارک ،اظهار داشت : 49 نفر داوطلب برای شرکت در رقابت های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، قصرقند و کنارک نام نویسی کردند که در مراحل مختلف 28 نفر از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرمانداری کنارک با بیان اینکه از این تعداد 17 نفر تا پایان روز پنجشنبه 6 اسفند انصراف خود را اعلام نموده اند، افزود : هم اینک 11 نفر در عرصه رقابت ها باقی مانده اند.

وی تصریح کرد : بالغ بر یک هزار نیروی انسانی در 62 شعبه اخذ رای در شهرستان کنارک و شهر زرآباد کار برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را بر عهده دارند.

نجاری ادامه داد : 43 شعبه در شهرستان کنارک و 19 شعبه در زرآباد فعالیت می کنند که از این تعداد 23 شعبه ثابت و 20 شعبه سیار در شهرستان کنارک و 2 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار در شهر زرآباد می باشند.

معاون فرماندار کنارک بیان کرد : تمام اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در این حوزه انتخابیه اندیشیده شده است.

وی با دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات روز جمعه هفتم اسفند ، گفت : حضور پرشور مردم در این انتخابات یاس و نا امیدی را در دشمن افزایش می دهد.

برپایه این گزارش ، در اطلاعیه ای که از سوی فرمانداری چابهار در فضای مجازی منتشر شده ، آمده است ؛ بدینوسیله به استحضار اهالی شریف، حوزه‌ی انتخابیه‌ی چابهار شامل شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند می‌رسانیم، داوطلبین معزّز دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی به مشخصات:

تعداد کل داوطلبین حاضر در عرصه‌ی رقابت‌های انتخاباتی تا آخرین ساعت اداری روز پنج ‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴، به تعداد «۱۱ نفر» و به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می‌باشند:

۱-عبدالغفور ایران نژاد

۲- فیض محمد بالال

۳-محمدانوربجارزهی

۴- عبدالقیوم پذیرش

۵- شهلا پویامقدم

۶- یاسر خانی سریزدی

۷-عطاالله دادگر

۸- سینا رحمت طلب ضیابری

۹- گل ناز شه بخش

۱۰- پروین عباسی خلیل سرائی

۱۱- عبدالمجید میهن خواه

گفتنی است: درحالی 11 نفر در گود انتخابات مانده اند که بازار انصراف نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه کنارک ، چابهار ، نیکشهر و قصرقند داغ شده است و احتمال اینکه باز هم فضای رقابت تنگ تر شود، وجود دارد.

لازم به ذکر است : انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۷ اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا