آیا سرزمینی با نام و عنوانی جعلی “استان سیستان” در ایران وجود دارد!؟

نماینده زابل ادعا کرد/ خرید و فروش رای در سیستان به نفع برخی منتخبان!
به گزارش خانه ملت، سیدباقر حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۶ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به دولت گفت: با پایان سال تحصیلی و تعطیلی مدارس سیستان در سال ۹۵ شاهد موج گسترده ای از مهاجرت مردم سیستان هستیم که تنها راه جلوگیری از آن ارائه لایحه مستقل منطقه آزاد تجاری سیستان از سوی دولت به مجلس است.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی افزود: تبعات امنیتی مهاجرت مردم سیستان برای کشور غیرقابل جبران خواهد بود و دولت باید هر چه سریعتر لایحه مستقل ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی سیستان را به مجلس ارائه کند.

وی در تذکری به وزیر صنعت و تجارت تصریح کرد:‌ جناب آقای نعمت زاده از شما خواهشمندم با حضور در استان سیستان عملیات احداث کارخانه لاستیک سازی را اجرایی کنید.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به ملاوردی، معاون امور زنان نهاد ریاست جمهوری افزود: شما که به استان سیستان سفر کردید و از نزدیک شرایط مردم این منطقه را دیده اید پس چرا با اظهارات نادرست برخی موارد را مطرح می کنید؟ جنابعالی برای زنان منطقه سیستان چه اقدامی را تا کنون انجام داده اید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: متأسفانه عدم بی طرفی مجریان انتخابات در سیستان در این دوره وجود داشت و خرید و فروش آراء به نفع برخی از منتخبان انجام گرفت لذا خواهشمندم شورای نگهبان هر چه سریعتر به شکایت ها و تذکرات مردم در این خصوص پاسخگو باشد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا