اتحاد برای دستیابی به حقوق مشترک  

اطلاعیه حزب مردم بلوچستان/ اتحاد  برای دستیابی به حقوق مشترک 

شماره 1:  سال یکم ژانویه 2018

دوشنبه 11 دی 1396

اتحاد برای دستیابی به حقوق مشترک  

برای اولین بار در ایران جنبشی سرتاسری و مردمی در راه است که  رهبری آن با مردم و بر اساس مطالبات صنفی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آنهاست. مردم برعلیه سیستمی به پا خواستهاند که به جای حل مشکلات و تأمین حقوق شهروندی‌شان، ماهیتی ایدئولوژیک و مذهبی دارد؛ مذهب را پله نموده و برای مردم ذلّت به بار آورده است.

ما همه گروهای اجتماعی و ملّیتهای ساکن ایران برآنیم که با قدرت اتحاد خویش و به شکلی مسالمت آمیز رژیم خونخوار ولایت فقیه را سرنگون نماییم، تا در کنار هم و از طریق یک انتخابات آزاد، حاکمیتی را بنا نهیم که از آن مردم و برای مردم است.

حزب مردم بلوچستان صدای مردم بلوچستان است؛ و فریاد حق خواهی آنها را به شکلی سریع به رسانه های منطقه‌ای و بین المللی انتقال می دهد.

اکنون که مردم بلوچستان همراه با دیگر مردمان ایران در جهت احقاق حقوق خویش بپا خاسته اند، حزب مردم بلوچستان ضمن اعلام همبستگی و همراهی با مردم بلوچستان و دیگر مردمان ایران، پیشنهاد می نماید که شعارها در بلوچستان با شعارهای مردم جاهای دیگر هماهنگ باشند تا اتحاد بین تظاهرکنندگان حفظ شده و از هر اقدام رژیم برای اختلاف افکنی و خلل در صفوفِ متّحد مردم جلوگیری شود.

 

حزب مردم بلوچستان

دوشنبه 11 دی 1396

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا