اعدام ۶ زندانی اهل سنت در سحرگاه امروز چهارشنبه و شعار مرگ بر خامنه ای زندانیان عقیدتی اهل سنت در زندان

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »صبح امروزدر یک جنایت قرونوسطایی، آخوند علی خامنه ای ۶ هموطن اهل سنت را در زندان به دار آویخت.
سحرگاه چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه ۶ زندانیان عقیدتی اهل سنت به نام های حامد احمدی، جمشید دهقانی، جهانگیر دهقانی ، کمال ملایی ،هادی حسینی و صدیق محمدی تنها به جرم دفاع ار اعتقادات مذهبی خویش پس از سالها زندان ، شکنجه، سلولهای انفرادی و اعتصاب غذای طولانی مدت و بارها بردن آنها پای چوبه دار به دار آویخته شدند. آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی بار دیگر ثابت کردند که به هیچ دین و آیینی اعتقاد ندارند و برای حفظ قدرت و ادامه حیات خویش دست به اعدام و کشتار در ایران ، ترور و جنگ طلبی در منطقه و جهان می زنند.

از طرفی دیگر زندانیان عقیدتی اهل سنت در سالن ۱۰ بند ۴ زندان گوهردشت کرج با شنیدن خبراعدام همبندیانشان با شعارهای رسای مرگ بر خامنه ای که مدت طولانی فضای سالن، بند، و زندان را فراگرفته بود به آخوندهای جنایتکار علیه بشریت اعلام کردند که در مقابل طنابهای دار آنها هیچ هراسی به دل راه نخواهند داد و تا پایان بر اعتقادات خویش راسخ هستند و برای آزادی عقیده مبارزه خواهند کرد. زندانبانان ولی فقیه فقط شاهد و ناظر شعارهای آنها بودند و قدرت هرگونه عکس العمل از آنها سلب شده بود.

خانواده های ۶ شهید راه آزادی مردم ایران در حال حاضر در قبرستان بهشت سکینه کرج تجمع کرده اند تا پیکرهای عزیزان خویش را بگیرند ولی دادستانی رژیم ولی فقیه همچنان آنها را سر می دواند و حاضر به تحویل دادن پیکرهای ۶ زندانی عقیدتی هموطن کرد نیست.

رژیم ولی فقیه سکوت و بی عملی دولت اوباما و اتحادیه اروپا در برابر اعدام های گروهی و روزانه در زندانهای ایران را به منزله چراغ سبزی میداند تا به جنایتهای خویش ادامه دهد. این جنایتها در زمانی روی می دهد که معامله و سازش با آخوند های جنایتکار در ژنو ادامه دارد ونهایتا این مسئله زمینه ساز جنگی خونین در آینده برای مردم ایران خواد شد. تنها هدف ملاها از این مذاکرات فرار از تحریمها و بدست آوردن پول برای سرکوب مردم ایران و ایجاد جنگهای مذهبی در منطقه و جهان است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام ۶ هموطن کرد اهل سنت به جرم عقیده را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و خواهان پایان دادن به سکوت و بی عملی کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی وارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۱۳ اسفند ۹۳ برابر با۴ مارس ۲۰۱۵

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد

سازمان عفو بین الملل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا