برگزاری همایش اعتراضی با حضور احزاب سیاسی و گروههای حقوق بشری در حمایت از جنبش اعتراضی معلمین به مناسبت روز جهانی معلم در استهکلم سوئد

گروه حقوق بشر بلوچستان نیز با حضور در این گردهمایی وایراد نطق توسط منصور بی باک با بیان تبریک روز جهانی معلم واعلام حمایت گروه حقوق بشر بلوچستان از جنبش اعتراضی معلمین و فرهنگیان زندانی اعم از ملیت های مختلف فارس ، بلوچ ، کرد ، عرب ، آذری و .

یکشنبه ۴ اکتبر ۲۰۱۵ برابر با ۱۲ مهرماه ۱۳۹۴ همایش اعتراضی با حضور فعالین سیاسی و گروههای حقوق بشری متشکل از احزاب و گروههای مختلف و با حمایت آکسیون ” کمپین پشتیبانی از معلمان و زحمتشکان “‌ بمناسبت روز جهانی معلم به پاس زحمات معلمین عزیز و پیگیری مطالبات صنفی آنها جهت آزادی بی قید و شرط معلمین زندانی و رفع تبعیضات فرهنگی و اقتصادی با حضور پرشور احزاب سیاسی و گروههای حقوق بشری در مرکز شهر استهکلم برگزار گردید.

در گردهمایی اعتراضی روز یکشنبه سخنرانان مختلفی از تشکلات سیاسی و گروههای حقوق بشری حضور داشتند که هر کدام از دوستان با بیان نظرات خود در خصوص گرامیداشت روز جهانی معلم و قدردانی از تلاش و خدمت صادقانه این عزیزان در راستای علم آموزی به جامعه ، حمایت قاطعانه خود را از جنبش حق طلبانه معلمین در ایران اعلام و خواستار همراهی همه گروهها و آحاد مردم با این جنبش و مبارزه با رژیم استبدادی ایران شدند.

گروه حقوق بشر بلوچستان نیز با حضور در این گردهمایی وایراد نطق توسط منصور بی باک با بیان تبریک روز جهانی معلم واعلام حمایت گروه حقوق بشر بلوچستان از جنبش اعتراضی معلمین و فرهنگیان زندانی اعم از ملیت های مختلف فارس ، بلوچ ، کرد ، عرب ، آذری و …. نسبت به تبعیضات و ظلمهایی که به این قشر زحمتکش توسط رژیم ایران می شود با اعلام همبستگی با نهادهای حقوق بشری و احزاب سیاسی ، خواستار آزدی بی قید وشرط معلمین زندانی و رساندن صدای اعتراض جنبش معلمین به سازمانهای بین المللی شد.

گروه حقوق بشر بلوچستان با همراهی حزب مردم بلوچستان ضمن اعلام حمایت از جنبش اعتراضی معلمین از تمامی احزاب ، تشکلهای سیاسی و گروههای حقوق بشری ، علی الخصوص برگزار گنندگان این همایش که باعث شدند تا این تظاهرات در فضایی صمیمی و بصورت مسالمت آمیز برگزار شود مراتب تشکر و سپاس خود را اعلام می دارد.

احزاب سیاسی و گروههای حقوق بشری شرکت کننده در تظاهرات:

جبهه آزادى خواهان ايران
جبهه دموكراتيك ايران
گروه حقوق بشر بلوچستان
جبهه ملى ايران خارج از كشور
حزب پان ایرانیست شاخه برون مرز
جنبش همبستگى براى دموكراسى و حقوق بشر
حزب دموكرات كردستان بخش ارتباطات با ایرانیان در خارج از کشور
حزب مردم بلوچستان
حزب مشروطه ایران لیبرال دمکرات
سازمان مردمى كورمانج خراسان
بنیاد اسماعیل خویی

ناصر نبات زهی منصور بی باک
مدیر گروه حقوق بشر بلوچستان مدیراجرایی گروه حقوق بشر بلوچستان

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا