بر اثر شرایط نامساعد جوی بخشدار نیکشهر جان خود را از دست داد

مدیرکل دفتر ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر شرایط نامساعد جوی که از روز گذشته در سیستان و بلوچستان رخ داده، دو نفر جان خود را از دست دادند.
رضا اربابی اظهار کرد: بر اثر شرایط نامساعد جوی که از روز گذشته درسیستان و بلوچستان رخ داده است، دو نفر جان خود را از دست دادند.

مدیرکل دفتر ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: یکی از این دو نفر،محمدایوب قاضی بخشدار لاشار است که در هنگام بازدید و سرکشی از وضعیت منطقه به دلیل سیلابی بودن محورها، دچار سانحه شده و جان خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: از روز گذشته تاکنون، توفان و بارندگی به بخش‌های زیربنایی سیستان و بلوچستان به ویژه برق خسارت وارد کرده است.

اربابی گفت: قطی‌های مکرر در زاهدان، نصرت‌آباد و میرجاوه به دنبال اختلال در بخش برق سطح شهرها بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به سیلابی شدن و آبگرفتگی معابر به ویژه در سطح شهر زاهدان، اکیپ‌های شهرداری و هلال احمر در سطح شهر حضور دارند تا در صورت بروز مشکل نسبت به امدادرسانی اقدام کنند.

مدیرکل دفتر ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نیروها و اکیپ‌های راهداری نیز در محورهای مواصلاتی حضور فعال دارند.

وی گفت: با توجه به اینکه فردا از شدت توفان در منطقه کاسته می‌شود، تمامی مدارس سیستان و بلوچستان در تمامی مقاطع دایر است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا