بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان در حمایت از گزارش دبیر کل ملل متحد در مورد نقض حقوق بشردر ایران

زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان طی بیانیه ای حمایت خود را از گزارش سازمان ملل متحد در مورد نقض حقوق بشر در ایران را بیان کردند و در تایید آنآمادگی خود را برای شهادت دادن در هر دادگاه و مرجع بین المللی اعلام نمودند و بیانات کذب مسئولین رژیم ولی فقیه که سعی در پنهان کردن جنایت خویش هستند را محکوم کردند. این بیانیه جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در « اختیار فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:

با احترام،

اینجانبان زندانیان سیاسی زندان زاهدان حمایت خود را از گزارش دبیر کل محترم سازمان ملل متحد و نماینده ویژه آن جناب آقای دکتر حمد شهید در خصوص نقض حقوق بشر توسط رژیم ایران اعلام نموده و همچنین پاسخهای غیرمنطقی و نابخردانه مقامات ایران را نسبت به این بیانیه محکوم می نماییم.

متاسفانه مقامات ایران به جای اینکه به مصوبات و بیانیه های جوامع جهانی و سازمانهای بین المللی احترام بگذارند سعی دارند همه آنها را مغرضانه جلوه دهند و اعمال وحشیانه خود را توجیه نمایند که در این خصوص اینجانبان اعلام می داریم که ما اسناد زنده این نقض حقوق بشر در ایران بوده و آماده ایم به عنوان یک شاهد زنده این فجایع را به تمام ملتهای دنیا در هر دادگاهی و در هر محکمه جهانی ثابت نماییم .

زندانیان سیاسی زندان زاهدان

۲۷شهریور۱۳۹۳

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا