تجمع کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در پی عدم دریافت حقوق

جمعی از کارکنان اداره راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان در پی دریافت نکردن حقوق خود از امام جمعه زاهدان استمداد کرده و خواستار رسیدگی به اوضاع نابسامان حقوقی خود شدند.
به گزارش سرویس اقتصادی عصرهامون به نقل از زاهدانه، صبح امروز جمعی از کارکنان اداره راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان در پی عدم دریافت حقوق با حضور در دفتر امام جمعه زاهدان خواستار رسیدگی به اوضاع نابسامان حقوقی خود شدند.
«امیری» نماینده کارکنان معترض اداره راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان در گفت وگوبا خبرنگار زاهدانه علت تجمع کارکنان را عدم دریافت حقوق 2 ساله کارکنان عنوان کرد و گفت: اغلب افراد حضور یافته در دفتر امام جمعه قراردادی بوده و از طرح های عمرانی حقوق خود را دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه حدود 2 سال است که نه تنها حق و حقوق کارکنان به موقع پرداخت نشده و اضافه کار و ماموریتی هم برایشان واریز نشده است، افزود: اکثر خانواده های کارکنان به سختی امرار معاش می کنند.

امیری با تاکید بر اینکه از سال 94 حقوق و مزایای کارکنان پرداخت نشده است، ادامه داد: تاکنون به مسئولین بسیاری مراجعه کرده ولی جواب قانع کننده ای دریافت نکرده حتی با جواب رد سیستم وزارت کشور هم روبرو شدیم لذا جهت پیگیری مطالبات خود به دفتر امام جمعه زاهدان مراجعه کردیم.
وی در ادامه افزود: پس از حضور در دفتر امام جمعه زاهدان چون ایشان در دفتر حضور نداشتند رئیس دفتر وی ضمن یادداشت مشکلات قرار شد تا سه روز آینده جواب پیگیری قطعی را به ما اطلاع دهند.
در حاشیه این تجمع جمعی از کارکنان با در دست گرفتن نوشته هایی با مضمون« ما شرمنده خانواده خود هستیم آقای مسئول!» اعتراض خود را نسبت به عدم پرداختی ها اعلام و خواستار رسیدگی آن شدند.

کیخا یکی دیگر از معترضین ضمن گلایه از روند استخدام و پرداختی ها به خبرنگار زاهدانه گفت: علی رغم سابقه کاری بالا اما همچنان بلاتکلیف و با مشکلات مالی دست به گریبان هستیم.
کارمند دیگری اضافه کرد: شرمنده همسر و فرزندانم هستم و با وجود چهارسال از رای دیوان همچنان چشم به جوابی از سوی مسئولین هستیم.
وی گفت: مسئولین تنها وعده سرخرمن می دهند زیرا نه تنها از ابتدای سال حقوقی دریافت نکرده ایم بلکه هیچ اضافه کاری هم برای ما پرداخت نشده است، بنابراین جهت پیگیری مطالبات خود به دفتر امام جمعه پناه آورده تا ایشان مشکل ما را حل کنند.
پایگاه خبری زاهدانه تا حصول نتیجه پیگیر این موضوع خواهد بود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا