جاده های غیراستاندارد در فقدان علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین عدم احتیاط رانندگان در بلوچستان مرگ می آفرینند 7 کشته و یک مجروح بر اثر حادثه رانندگی در سیستان و بلوچستان

بامداد امروز دوشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه خودوری سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودوی سواری زانتیا در محور زاهدان به خاش ۷ نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

زاهدان – رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان گفت: سانحه برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور زاهدان به خاش ۷ کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ کشواد بهروزی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودوری سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودوی سواری زانتیا در محور زاهدان به خاش ۷ نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

وی افزود: این حادثه در حوالی ساعت ۲ بامداد دوشنبه در کیلومتر ۶۰ جاده زاهدان به خاش در حوالی پیچ «چانعلی» به وقوع پیوست. وی گفت: در این حادثه سه نفر سرنشین خودور زانتیا و چهار نفر از سرنشینان خودور پژو در دم جان خود را از دست دادند و تنها یک نفر از سرنشینان خودرو پژو زنده ماند که با توجه به جراحات وارده توسط خوور اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده علت این حادثه انحراف به چپ خودرو زانتیا بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا