در اثر شلیک ماموران مرصاد نیروی انتظامی خاش دو جوان بلوچ در آتش سوختند

به گزارش کمپین فعالین بلوچ ظهر پنجشنبه 20 شهریور ماه 93 در اثر شلیک مستقیم ماموران مرصاد نیروی انتظامی پاسگاه دهپابید به یک دستگاه خودرو 405 در 85 کیلومتری شهرستان خاش و با زخمی شدن راننده خودرو و منحرف شدن ماشین از جاده و سقوط در پل دو سرنشین خودرو کاملا در آتش سوختند.

در اثر شلیک ماموران مرصاد نیروی انتظامی خاش دو جوان بلوچ در آتش سوختند
یک شاهد عینی در این باره به کمپین گفت: هر دو سر نشین خودرو که احتمالا 26 و 15 ساله بودند خاکستر شدند این در حالی است که ماموران پس از شلیک و اتش گرفتن ماشین بدون اعتنا محل حادثه را ترک کردند.
یک شاهد دیگر به گزارشگر کمپین گفت: وقتی ما رسیدیم اجساد کاملا سوخته بودند و هنگامی که از مردم حاضر در محل از هویت آنها پرسیدیم گفتند: قربانیان از طائفه کهرازهی بودند.
گفتنی است در 48 ساعت گذشته این دومین مورد از تیر اندازی مستقیم ماموران مرصاد نیروی انتظامی خاش به شهروندان بلوچ است که در مورد اول یک کارگر بلوچ به نام “عبدالله مرادزهی” و خانواده اش در حالی که اجناس خوراکی حمل می کردند مورد شلیک مستقیم و خودسرانه ستوان دوم “محسن بندهی” قرار گرفتند که در پی آن عبدالله مرادزهی کشته و همسر و فرزند دو ساله اش از ناحیه کتف و سینه به شدت زخمی شدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا