در ادامه مشکلات آب در سیستان و بلوچستان؛ جدال 15 ساعته شهروندان سیستان با قطعی های آب

به گزارش خبرنگار اجتماعی عصرهامون، قطعی مکرر آب از شب گذشته باعث بروز مشکلات متعددی برای شهروندان سیستان شد.

در تماسی که برخی از شهروندان سیستان با پایگاه خبری عصرهامون داشتند، با بیان اینکه از شب گذشته ساعت 21 شاهد قطعی های مکرر آب در زابل هستیم خواستار پیگیری این موضوع شدند.

مسعود پورخسرو شهروند دیگری با بیان اینکه در ماه رمضان و به خصوص در ایام گرم تابستان با توجه به شرایط جوی، وجود آب در منطقه سیستان یک امر مهم و حیاتی است. وی از مسئولان خواست هرچه سریعتر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

این شهروند ادامه داد: با توجه به اینکه کولرهای موجود در منازل مردم ساکن در زابل از نوع آبی می باشند، در حال حاضر با توجه به گرمای منطقه مشکلات زیادی برای مردم به وجودآمده است.

در تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامون با هوشنگ ناظری فرماندار زابل داشت، وی با بیان اینکه این موضوع مربوط به ما نمی شود، تصریح کرد: در شهرستان زهک بحث نشتی چاه نیمه ایجاد شده که در حال رفع است.

در ادامه در تماسی که این پایگاه خبری با سلیمانی مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب استان داشت، وی عامل بروز مشکلات در سیستم شبکه آبرسانی از سحرگاه امروز در بخشی از منطقه زابل را ایجاد حادثه در الکتروپمپ های ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه آب سیستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 50درصد از مشترکین آب شرب زابل و روستاهای اطراف با تنش های آبی مواجه شده اند.

 وی با بیان اینکه هم اکنون تیم های عملیاتی و تعمیرات آب و فاضلاب استان به محل اعزام شده اند و در حال برطرف کردن مشکل می باشند، افزود: رفع این مشکل ممکن است 2 تا4 ساعت دیگر به طول انجامد. سلیمانی با بیان اینکه نمی گذاریم این مشکل به روز بعد ادامه پیدا کند، خاطر نشان کرد:پیش بینی می شود تا ساعات آینده این مشکل مرتفع و تاسیسات وارد مدار شده و شکل مردم رفع شود.

Publisher: hd

Source: http://www.asrehamoon.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا