راه اندازی کمپین جمع آوری اسامی کشته شدگان بلوچ در فیسبوک توسط فعالین بلوچ

عدالت نیوز:فعالین بلوچ در فیسبوک در حرکتی برای آگاهی ، اقدام به راه اندازی کمپینی برای جمع آوری اسامی کشته شدگان بلوچ کرده اند.

این کمپین در رابطه با جمع آوری اسامی کشته شدگان بلوچی اقدام نموده است که توسط نیروهای دولتی به اتهامات مختلف(ملی ،مذهبی؛مواد مخدر ،اشرار و..) اعدام و یا کشته شده اند و همچنین افرادی که در تیراندازی های خودسرانه یا افرادی که تحت تعقیب و گریز نیروهای دولتی(در مسیر حمل مواد سوختی ،کولبری و..) کشته شده اند همچنین جمع آوری اسامی افرادی که توسط نیروهای امنیتی بازداشت و یا ربوده شده اند.

 

این فعالین بلوچ هدف از جمع اوری اسامی کشته شدگان بلوچ را شناسنامه دار نمودن شهدای بلوچستان وپرده دری از سیاست های خصمانه ،تبعیض گرایان و خشونت بار نیروهای دولتی در بلوچستان دانسته و تاکنون طبق آنچه اعلام نموده اند به اسامی نزدیک به 3000 هزار نفر دست یافته اند.
همچنین برای جمع آوری آمار بیش از سی هزار کشته شده بلوچ فراخوان همکاری از همه بلوچها داده اند تا با ارسال اسامی و مشخصات فرزندان کشته شده بلوچ با ارسال تصویری از قربانیان و همچنین مشخص نمودن زمان،مکان شهادت و اتهامی را که بر قربانیان وارده کرده اند انها را در این مهم یاری نمایند.
امید است همه عزیزان در این امر مهم با این عزیزان همکاری نمایند.عدالت نیوز نیز به نوبه خود همکاری خویش با کمپین جمع آوری اسامی کشته شدگان بلوچ را اعلام می دارد و همچنین با پشتیبانی از فعالیت این عزیزان به هر چه گسترده تر شدن و جمع آوری اسامی کشته شدگان بلوچ به نوبه خود انجام وظیفه خواهد کرد.
ادرس کمپین جمع آوری اسامی کشته شدگان در فیسبوک:
بر روی این لینک کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا