سازمان جیش العدل درگذشت محمد سعید ترکمان زهی را به دلیل جراحات وارده از درگیری اخیر نصرت آباد با عوامل رژیم بلوچ ستیز ایران اعلام کرد.

محمد سعید ترکمان زهی سخنگوی سازمان به درجه رفیع شهادت رسید
به نام عدل
سازمان جیش العدل به اطلام عموم می رساند که یک تن از نیروهای این سازمان بنام محمد سعید ترکمان زهی که مسئولیت سخنگوی سازمان را نیز به عهده داشت پس از زخمهای کاری که در عملیات شامگاه شنبه در منطقه نصرت آباد در درگیری با نیروهای سپاه پاسداران داشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
محمحد سعید ترکمان زهی یک سال پیش مسئولیت سخنگوی سازمان را با حکم رهبری سازمان به عهده گرفت و در مدت زمان مسئولیتش به نحو شایسته و مطابق با سیاست سازمان در این پست نقش بسزایی و قابل تقدیری از خود بجا گذاشت.شامگاه شنبه پس از اسارت نیروهای مزدور خارجی که سپاه قدس قصد انتقال این نیروها را به پایگاه آموزشی خود به منطقه نصرت آباد را داشت در درگیری بعد از اسارت وی که در پشت جبهه و در انتظار برگشتن برادران مبارز بود پس از اینکه خبر درگیری نیروهای سازمان با نیروهای سپاه پاسداران را دریافت کرد .
به همراه چند تا از برادران مبارز به کمک نیروهای سازمان که در بیست و پنج کیلومتری محل اسارت با نیروهای سپاه پاسداران درگیر شده بودند شتافت و در این معرکه با جانبازی قهرمانانه ای که از خود بجا گذاشت به همراه یک تن دیگر از برادران مبارز زخمی و جهت درمان به پایگاه سازمان انتقال یافت .
وی دیروز بعد از نماز عصر بعلت شدت جراحات به آرزوی قلبی خویش شهادت در راستای دفاع از ملت مظلوم و آرمانهای بزرگ اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
محمد سعید ترکمان زهی دوازده سال تمام در جبهه نبرد عدالت طلبی قرار داشت و با روحی آسوده و کارنامه ای درخشان وبا عهد بر آزادی ملتش از زیر سلطه ظلم و جنایت رژیم پس از سالها سختی مبارزه به دیار حق شتافت شهادت فرزند برونمند سازمان را به رهبری سازمان و تمامی همرزمان وی؛ خانواده و ملت شهید پرور بلوچستان و جامعه اهل سنت تبریک و تسلیت عرض نموده و با عهد بر خون این شهید اعلام میداریم که شهادتت آرزوی قلبی ما و تنها خواسته ما از خداوند در راستای نجات ملتمان می باشد.
روح این فرزند رشید سازمان شاد و یادش گرامی باد.
بزودی جانشین وی در این پست سوی رهبری و تصمیم شورای مرکزی سازمان معرفی خواهد گشت.
سازمان جیش العدل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا