سی ان ان: انتخابات دغلکارانه آخوندها + فیلم

فیلم زیر: رئیس جمهوری در ایران کیست و چه اختیاراتی دارد ؟

خبرنگار سی ان ان امروز در گزارشی از تهران گفت:‌ اگر شما با منتقدان رژیم حاکم صحبت کنید به شما خواهند گفت که این تماماً یک انتخابات دغلکارانه و تقلبی است، یک نظام و سیستم تقلبی است زیرا همه کاندیداها باید توسط شورای نگهبان تأیید شوند، همه کاندیداها از درون نظام هستند.

بنابراین، خواه روحانی یک ذره اصلاح‌طلب تر باشد یا نه، همه آنها در داخل همان نظام هستند و همه آنها از یک فرقه ساخته شده‌اند که آن هم فرقه جمهوری اسلامی است.

وی افزود: من زیاد شنیده‌ام و سعی کرده‌ام با کسانی صحبت کنم که هنوز صحبت از تغییر رژیم می‌کنند یا صحبت از فشار آوردن و یافتن راههایی برای افشای این رژیم در مورد مشکلات واقعی که در داخل جامعه وجود دارد می‌کنند. سرکوب خبرنگاران، نویسندگان و وبلاگ نویسان ادامه دارد. مردم تنها به‌خاطر یک کار در فیس‌بوک به زندان می‌افتند.

خبرنگار سی ان ان گفت:‌ در حالیکه ایران یک کشور عربی نیست، اما به‌ طور واقعی پیشگام بهار عربی بود. در سال 2009 وقتی آن جوانان در ایران بعد از جریان انتخابات به خیابانها آمدند، داشتند به جهان می‌گفتند ما بر دولت خود چیره شده‌ایم، بر این نظام سبقت گرفته‌ایم و خواهان یک چیز متفاوتی هستیم.

وی افزود: متأسفانه از آنها در آن زمان حمایتی به‌عمل نیآمد و به تغییری که می‌خواستند، دست نیافتند اما این بدان معنی نیست که این گرایش، در نهان این جمعیت 75 میلیونی، دیگر وجود ندارد.

این خبرنگار در پایان گفت: به نظر می‌رسد حتی با روحانی، اوضاع به همان منوال خواهد بود زیرا او فقط دکور رژیم حاکم بود و طبعا رهبر حکومت نقش خیلی مهمتری دارد.

فیلم زیر: رئیس جمهوری در ایران کیست و چه اختیاراتی دارد ؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا