شرکت سازمان حقوق بشر بلوچستان: در جلسه احزاب و گروههای حقوق بشری با حضور دکتر احمد شهید در پارلمان سوئد

سازمان حقوق بشر یک گزارش کوتاه در ارتباط به کشتار خارج از قانون جمهوری اسلامی ایران در بلوچستان را به آقای احمد شهید تحویل داد و در بین شرکت کنندگان تقسیم کرد.

شرکت سازمان حقوق بشر بلوچستان

:

در جلسه احزاب و گروههای حقوق بشری با حضور دکتر احمد شهید در پارلمان سوئد

چهارشنبه برابر با مورخ 26 نوامبر 2014 جلسه ای با دعوت نمایندگان پارلمان سوئد و با حضور دکتر احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران و هیئت همراه ایشان و با حضور احزاب و گروههای مختلف حقوق بشری ایران و حزب مردم بلوچستان و گروه حقوق بشر بلوچستان با همراهی ناصر بلیده ی و منصور بی باک در پارلمان سوئد برگزار شد

.

 

در ابتدای جلسه دکتر احمد شهید در خصوص پیرامون موارد نقض حقوق بشر در ایران و عدم پاسخگویی رژیم نسبت به این موارد و گزارش ارائه شده توسط ایشان به سازمان ملل ایراد سخنرانی نمودند و بیان داشتند که موارد اعدام و نقض حقوق انسانی در ایران بیشتر از تمامی کشورهای جهان می باشد.

در ادامه

ی جلسه با طرح سوال از سوی احزاب و گروههای شرکت کننده و پاسخ دکتر احمد شهید نسبت به سوالات شرکت کنندگان جلسه ادامه یافت و سپس آقای ناصر بلیده ی از حزب مردم بلوچستان گزارش کاملی از روند جنایات اخیر رژیم ایران در بلوچستان ارائه دادند و خاطر نشان ساختند که بهترین راه حل پاسخگویی رژیم ایران نسبت به این موارد تمکین رژیم ایران نسبت به حقوق شهروندی و پایبندی آن به قانون اساسی کشور می باشد.

در آخر جلسه گروه حقوق بشر بلوچستان با همراهی منصور بی باک با ارائه گزارش مستند به تمامی اعضای شرکت کننده منجلمه سازمان عفو بین الملل در جلسه موارد اخیر جنایات رژیم ایران را محکوم نمودند.

سازمان حقوق بشر یک گزارش کوتاه در ارتباط به کشتار خارج از قانون جمهوری اسلامی ایران، در بلوچستان، را به آقای احمد شهید تحویل داد و در بین شرکت کنندگان تقسیم کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا