شورای ملی مقاومت ایران از مواضع كنفرانس عربی اسلامی آمريكا استقبال کرد

شورای ملی مقاومت ایران، اپوزیسیون مخالف جمهوری اسلامی روز دوشنبه 22 ماه مه 2017 با صدور بیانیه‌ای از مواضع كنفرانس سران کشورهای عربی-اسلامی-آمريكا استقبال کرد.

شورای ملی مقاومت ایران، اپوزیسیون مخالف جمهوری اسلامی روز دوشنبه 22 ماه مه 2017 با صدور بیانیه‌ای از مواضع كنفرانس سران کشورهای عربی-اسلامی-آمريكا استقبال کرد.

مريم رجوی، عضو برجسته و یکی از رهبران شورای ملی مقاومت ، ضمن استقبال از مواضع كنفرانس سران عربی، اسلامی، آمريكا در برابر عملكردهای جمهوری اسلامی ايران، این مواضع را «گامهای ضروری در راستای پايان دادن به تروريسم و جنگ و خونريزی و برقراری صلح و آرامش» دانست.

عضو برجسته شورای ملی مقاومت تأكيد كرد:« محكوم كردن عملكردها و جنايتهای رژيم ملايان بايستی با اقدامات عملی و به طور مشخص قطع رابطه با رژيم آخوندی، اخراج آن از مجامع بين المللی، نامگذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی و ديگر نيروهای نظامی و شبه نظامی و امنيتی وابسته به اين رژيم و اخراج آنها از منطقه دنبال و محقق شود».

خانم رجوی با تاکید بر ضرورت طرح بلادرنگ پرونده نقض حقوق بشر و قتل عام زندانيان سياسی در شورای امنيت ملل متحد و ارجاع آن به دادگاه بين المللی، گفت:«در آستانة سی و هفتمين سال مقاومت تمام عيار مردم ايران علیه فاشيسم ديني، اكنون دنيا به همان حقايقي گواهی می دهد كه مقاومت مردم ایران طی نزدیک به چهاردهه مبارزه خود بر آن تاکید کرده و فرزندان رشيد ايران برای آن تمام هستي خود را نثار كردند».

عضو برجسته شورای ملی مقاومت ایران، سخنان رئيس جمهوری آمريكا در كنفرانس ریاض که گفت:«اولين قربانی رژيم ايران، مردم اين كشور هستند».

همچنين سخنان پادشاه سعودی كه با ابراز «احترام و تقدير» نسبت به مردم ايران گفت: «رژيم ايران از زمان خميني نوک پيكان تروريسم جهانی بوده است». را تایید کرد.

مریم رجوی در پایان اطلاعیه تأكيد كرد: «راه حل نهايی بحرانی كه سراسر منطقه را دربر گرفته، سرنگونی رژيم ولايت فقيه به دست مردم و مقاومت ايران است.

آزادی و جايگزينی حاكميت مردم ايران به جای حاكميت ملايان، خواست عموم مردم ايران است كه تا كنون برای رسيدن به آن 120 هزار شهيد تقديم كرده‌اند. به رسميت شناختن خواست مردم ايران ضرورت صلح و آرامش در منطقه و از الزامات امنيت بين المللي است.

شورای ملی مقاومت ایران به عنوان اپوزیسیون رژیم جمهوری اسلامی مطرح است این شورا از طیف‌های سیاسی مختلف که خواهان سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ایران هستند تشکیل شده است.

سازمان مجاهدین خلق بزرگترین جریان سیاسی و یکی از موسسان شورای ملی مقاومت هستند.

Publisher: hd

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا