لطفا بیماران بالای 100 کیلوگرم برای انجام ام آر آی به مراکز درمانی سیستان و بلوچستان مراجعه نکنند!

بهمن محجوبی گفت: به دلیل سردردهای شدید به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کردم که پس از معاینه، انجام ام آر آی برایم تجویز شد.
به گزارش خبرنگار بهداشت و سلامت عصر هامون، به رغم وجود دستگاههای پزشکی در استان متاسفانه به دلایلی واهی استفاده بسیاری از هم استانی ها از آن امکانات میسر نیست.
بهمن محجوبی یکی از افرادی است که در چند روز گذشته جهت انجام ام آر آی به بیمارستان امام علی و مرکز طب تصویری مرزنشینان مراجعه اما به دلیل تنها چند کیلو اضافه وزن از انجام عکسبرداری از وی ممانعت به عمل آمد.

به دلیل هشت کیلو اضافه وزن از انجام ام آر آی سرباز می زنند
بهمن محجوبی گفت: به دلیل سردردهای شدید به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کردم که پس از معاینه، انجام ام آر آی برایم تجویز شد.
وی افزود: به منظور انجام ام آر آی به مرکز طب تصویری مراجعت نمودم. به محض ورود به آنجا میزان وزنم اولین سوالی بود که از من پرسیده شد که پاسخ من 108 کیلوگرم بود.
وی ادامه داد: در جواب گفتند از انجام ام آر آی به دلیل وزن بیش از 100کیلوگرم معذورند چرا که دستگاه ها خراب خواهد شد.
وی عنوان کرد: با شنیدن این پاسخ به رییس مرکز طب تصویری مراجعه و خواهان انجام عکسبرداری شدم اما تنها پاسخی که شنیدم مبنی بر این بود که آیا حاضرید به خاطر شما دستگاه خراب و به سایر بیماران خدمات ارائه نشود و از ارائه خدمات سرباز زدند.

بیمارستان امام علی نیز از انجام ام آر آی خودداری کرد
بهمن محجوبی اظهار داشت: به دلیل عدم ارائه خدمات توسط مرکز طب تصویری به بیمارستان امام علی مراجعه کردم که در آنجا نیز به دلیل وزن بیش از 100 کیلوگرم با پاسخی مشابه مرکز طب تصویری مواجه شدم.
وی گفت: در بیمارستان امام علی به من گفته شد که برای انجام ام آر آی به استان های دیگر باید مراجعه کنم که به نشانه اعتراض گفتم شکایت خواهم کرد.
وی در این راستا افزود: بروید شکایت کنید شاید مشکل استان در این راستا رفع شود تنها پاسخی بود که از آنان شنیدم.
وی تاکید کرد: عملا بیمارستان و همچنین مرکز طب تصویری تنها به دلیل آسیب ندیدن دستگاه ها و نشکستن تخت ها از انجام ام آر آی خودداری می کنند چرا که تا سال قبل به هیچ وجه چنین سیاستی اعمال نمی شد.
وی تصریح کرد: نمیدانم چگونه در شهرستان زاهدان چگونه به این افراد اجازه سرمایه گذاری داده اند به طوری که با دریافت پول های هنگفت پاسخگوی مردم نیستند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا