متهمان ترور دادستان زابل فردا اعدام می‌شوند

ابراهیم حمیدی رئیس دادگستری استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که شنبه ششم اردیبهشت، حکم قصاص عاملان قتل دادستان زابل در محل حادثه اجرا خواهد شد.

حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: «حکم سه نفر از عاملان ترور دادستان زابل فردا ششم اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.» وی ادامه داد: «حکم قصاص عاملان ترور دادستان زابل در محل حادثه اجرا خواهد شد.»

رئیس دادگستری استان سیستان و بلوچستان از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرد و افزود: «جزئیات بیشتر در این رابطه را بعد از اجرای حکم بیان خواهم کرد.» موسی نوری قلعه دادستان زابل۱۵ آبان ماه سال ۹۲ هنگام عزیمت به محل کار خود از سوی افرادی با شلیک چند گلوله کشته شد رسید.

پیشتر رجبعلی شیخ‌زاده معاون استاندار سیستان و بلوچستان در آبان سال گذشته از دستگیری دو مظنون توسط فرماندهی انتظامی شهرستان زابل‌ و “اقدامات اطلاعاتی اداره کل اطلاعات” استان و انجام عملیات “پیچیده عملیاتی توسط قرارگاه منطقه‌ای قدس” و نیز دستگیری سه نفر از عوامل ترور دادستان شهرستان زابل خبر داده بود.

وی اما با تاکید بر اینکه دستگیرشدگان به دست داشتن در این ترور اعتراف کرده اند، افزود که آنها هیچ ‌ارتباطی با گروه های مسلح بلوچ که از آنها به عنوان “گروهک‌های معاند نظام” نام برد، ندارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا