مخزن آب” روستاي چاه زمان خاش پدر و پسري را به كام مرگ كشاند

“پدر فداكار اين فرزند نيز براي كمك به داخل مخزن آب رفته كه به جهت نا آشنایی با فن شناگري نیز نتوانست به نجات او کمک کند و متاسفانه خودش در باتلاق مرگ گرفتار و به دلیل خفه شدن در آب جان خود را از دست داد.
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما از غرق شدن دو نفر در مخزن آبي خبر داد اظهار كرد: با اعلام خبر مبنی بر غرق شدن پدر و پسر در مخزن آب خودگردان آب شرب روستا چاه زمان بخش مركزي خاش، نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وي گفت: نیروهای انتظامی، هلال احمر و اورژانس، با توجه به بُعد مسافت پس از نيم ساعت به محل حادثه رسيدند كه متاسفانه پيكر بي جان پسر و پدر 14 و 38 ساله را از آب بيرون كشيدند.

چاكرزهي با بيان اينكه اين پسر نوجوان به همراه برادرش براي بازي و تفريح به اين مخزن آب رفته بودند، تصريح كرد: با توجه به اينكه ارتفاع آب اين مخزن حدود 4 متر بوده پسر نوجوان پس از افتادن در آب فوراً غرق شده است.

وي ادامه داد: پدر فداكار اين فرزند نيز براي كمك به داخل مخزن آب رفته كه به جهت نا آشنایی با فن شناگري نیز نتوانست به نجات او کمک کند و متاسفانه خودش در باتلاق مرگ گرفتار و به دلیل خفه شدن در آب جان خود را از دست داد.

رییس ستاد مدیریت بحران خاش اذعان كرد: با توجه به فصل گرما، افراد مبادرت به شنا در آب‌های غیر ایمن می‌کنند که امکان بروز حوادث را به دنبال دارد، تاکیدات فراوانی مبنی بر ممنوعیت شنا انجام شده است که بایستی مردم عزیز این قوانین را جدی بگیرند.

فرماندار شهرستان خاش با بيان اينكه جزييات و علت اين حادثه در دست بررسي است، اظهار كرد: از زمان رخ دادن اين حادثه معاون عمراني فرمانداري به همراه رييس اداره آب و فاضلاب روستايي شهرستان خاش به محل حادثه رفتند تا علت اين حادثه را بررسي كنند كه به محض دريافت اطلاعات جديد، اطلاع رساني خواهد شد.

به گزارش تفتان ما، در چندماه گذشته اين سومين حادثه مشابه است كه در اين شهرستان اتفاق مي افتد و در چندماه اخير پدر و پسري در روستای دجنگ در 45 کیلومتری محور زاهدان به خاش و همچنين فردي ديگري در داخل یک حوزچه پر آب در حاشيه تفتان غرق شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا