مدیرعامل سازمان مجری تأسیسات دولتی کشور: ۱۹۰ میلیارد ریال (بجای 510 میلیارد ریال) برای ساخت بیمارستان سراوان اختصاص یافت

زاهدان-معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری تاسیسات دولتی کشور گفت: امسال برای ساخت بیمارستان سراوان ۱۹۰ میلیارد اختصاص یافته که امیدوارم تمام رقم آن تخصیص پیدا کند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفر علیزاده عصر روز سه شنبه در بازدید از عملیات اجرائی ساخت بیمارستان ۲۱۸ تختخوابی سراوان اظهار داشت: در صورتی که ۱۹۰ میلیارد ریال امسال به طور کامل تخصیص پیدا کند، ۵۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح راهبردی در منطقه نیاز داریم.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی سراوان افزود: در تلاشیم تا هر چه زودتر این بیمارستان با توجه به موقعیت راهبردی سراوان هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول تاکید کرد: این بیمارستان با توجه به تراکم جمعیتی و نگاه ویژه دولت در بحث طرح تحول نظام سلامت و مهم تر از همه هم مرز بودن با کشور نیازمندی چون پاکستان یکی از مهم‌‌ترین پروژه‌های حائز اهمیت در منطقه خواهد بود که جایگاه ویژه‌ای در نظام برنامه‌ریزی و بودجه‌ای کشور برخوردار است.

۶۰ بیمارستان تا پایان سال ۹۵ تحویل وزارت بهداشت می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امسال هدفگذاری کرده بودیم ۲۱ بیمارستان با ۲۱۶۰ تخت افتتاح کنیم که نیمی از آنها محقق شده است و بقیه نیز تا پایان سال مالی امسال بهره داری می شود.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی تاکید کرد: سال آینده هدفگذاری گسترده تری خواهیم داشت و تابع بودجه پیشنهادی و منابعی خواهیم بود که به مقوله سلامت اختصاص داده خواهد شد.

به گفته او، کار آماده سازی و تجهیز ۱۱ بیمارستان و مرکز بهداشتی- درمانی در سطح کشور پایان یافته و بهره برداری از آنها از هفته های آینده آغاز می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته حدود ۴۰ بیمارستان دیگر نیز تا پایان سال ۹۵ در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می شود.

علیزاده یاد آور شد: با هماهنگی ایجاد شده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت راه و شهرسازی، پیش بینی شده است این تعداد بیمارستان در سال های ۹۴ و ۹۵ در کشور احداث و تجهیز شوند.

وی گفت: دولت نگاه خاص به مقوله بهداشت و درمان دارد که این امر باعث انقلاب عظیمی در ساخت بیمارستان در سطح کشور می شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا