مقامات امنیتی ایران از انهدام آنچه که آنان (مقامات رژیم تروریستی و تروریست پرور جمهوری اسلامی) یک گروه “تروریستی” می نامند خبر دادند

در همین حال حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی – انتظامی وزارت کشور نیز روز سه شنبه با تایید این خبر اعلام کرد که اعضای این گروه۴ نفر بودند که در درگیری با نیروهای امنیتی یک نفر از آنها کشته و ۳ نفر دیگر دستگیر شده اند.
علی‌ اصغر میرشکاری، معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، روز سه‌شنبه از انهدام آنچه که یک «تیم تروریستی- تکفیری » خواند در شرق این استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری ایسنا و به گفته این مقام امنیتی،اعضای این تیم قصد ورود به استان سیستان و بلوچستان را داشته اند که توسط نیروهای وزارت اطلاعات شناسایی و منهدم شده اند. در همین حال حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی – انتظامی وزارت کشور نیز روز سه شنبه با تایید این خبر اعلام کرد که اعضای این گروه۴ نفر بودند که در درگیری با نیروهای امنیتی یک نفر از آنها کشته و ۳ نفر دیگر دستگیر شده اند. آقای ذوالفقاری افزود که مقداری مواد منفجره از این گروه به دست آمده است. معاون امنیتی وزارت کشور به هویت دقیق این گروه اشاره نکرد اما پیشتر در اواخر شهریور سال جاری، سپاه پاسدران ایران از درگیری با یک گروه ۹ نفره وابسته به «جیش العدل» در سراوان خبر داده بود. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران طی ماه‌های اخیربارها از خنثی سازی آنچه که گروهک های تروریستی خوانده اند در مناطق مرزی شرق و غرب کشور خبر داده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا