مهندس محسن برنایون یکی از شهدای ایرانشهر که بدست سپاه قدس به همراه چهار تن دیگر به شهادت رسید

مهندس محسن برنایون یقینا در ایرانشهر یک ظرفیت بزرگ در عرصه فعالیت های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی و نیز یک معتمد شناخته شده بود. پس از شهادت وی اوضاع شهر ایرانشهر بصورت امنیتی قرار گرفته و دهها خودروی سپاه به همراه دهها دستگاه موتورسیکلت و ایجاد پست های بازرسی در سطح شهر حالتی کاملا امنیتی بوجود اورده اند.

 

عدالت نیوز:در جریان عملیات سحرگاه سه شنبه ۱۶ تیرماه در نوک آباد ایرانشهر که توسط نیروهای تروریستی سپاه قدس انجام گرفت و منجر به شهادت 5 تن از فرزندان بلوچ گشت.در میان این کشته شدگان مهندس محسن برنایون یک از شهداست .مهندس محسن برنایون یکی از بزرگ مردان فعالیت های اجتماعی ،سیاسی و اقتصادی ویکی از معتمدین خوشنام ایرانشهر می باشد.فردی تحصیل کرده ی دانشگاهی ، فعالی اجتماعی و سیاسی متشخص و جوانی در تعامل با مناسبات قومی _ سنتی که توانسته بود جایگاهی شایسته و پراعتمادی کسب کند .
مهندس محسن برنایون یقینا در ایرانشهر یک ظرفیت بزرگ در عرصه فعالیت های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی و نیز یک معتمد شناخته شده بود.
پس از شهادت وی اوضاع شهر ایرانشهر بصورت امنیتی قرار گرفته و دهها خودروی سپاه به همراه دهها دستگاه موتورسیکلت و ایجاد پست های بازرسی در سطح شهر حالتی کاملا امنیتی بوجود اورده اند.
ترور فعالین ومعتمدان بلوچ به انگ و اتهامات واهی در جهت نابودی استعدادها وپتانسیل های سیاسی و اجتماعی و در فقر نگه داشتن ملت بلوچ در همه زمینه ها ،ادامه برنامه و سیاستی است که جنایت کاران از اول دهه انقلاب تا به امروز در دستور کار خود قرار داده اند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا