نامه زندانیان اهل‌سنت زندان رجایی شهر کرج درخصوص اعدام قریب الوقوع ۶ زندانی

زندانیان سنی مذهب سالن ۱۰ زندان رجایی شهر کرج طی نامه‌ای خطاب به اهل‌سنت ایران و مولویان و ماموستایان اهل‌سنت خواستار دفاع آنها برای آزادی 6 زندانی محکوم به اعدام اهل سنت که قرار است صبح 4شنبه اعدام شوند شده اند.
متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بیانیه زندانیان اهل سنت رجایی شهر

بسم الله الرحمن الرحیم

جهت بیان مظلومیت و بیگناهی شش زندانی عقیدتی اهل سنت کرد زندان رجائی شهر کرج که امروز سه شنبه ۹۳/۱۲/۱۲ برای اجرای حکم اعدام از بند عمومی سالن ده به قرنطینه انتقال داده شده‌اند وبا توجه به شرایط بسیار حساس و حیاتی ما زندانیان عقیدتی اهل سنت زندان رجائی شهر از تمام علما و ماموستایان و مردم شریف ایران مخصوصا جامعه اهل سنت خواستاریم که نسبت به این مظلومان وظیفه شرعی و انسانی خود را در دفاع از آنان ایفا نمایید.

این جوانان و داعیان نیز همانند شما مردم خانواده و زندگی داشتند اما برای نشر خیر و بیان ظلم حکومت ایران به اهل سنت و دفاع از مظلومیتشان دست به دعوت و تبلیغ توحید و یکتاپرستی و اخلاق زیبا و آزاد اندیشی نموده تا اینکه توسط نیروهای امنیتی رژیم ایران دستگیر شده و به جرم مطالبه حقوق اهل سنت از رژیم به اعدام محکوم شدند.

ای اندیشمندان و فرزانگان و آزاد مردان شما را چه شده است؟ آیا به فردای قیامت خود نیاندیشه‌اید؟ چگونه در برابر خداوند جوابگو خواهید بود؟ در جواب سکوتتان چه پاسخی دارید؟ آیا در برابر چنین مظلومانی هیچ مسؤلیتی احساس نمی‌کنید؟ سابقه شما در دفاع از مظلوم برای همه مشهود است این زندانیان هم از پوست و خون و فرزندان شما و مسلمان هستند.

چگونه شایسته است که نسبت به آن‌ها سکوت اختیار شود. طبق آخرین اخبار این زندانیان با خانواده‌های خود آخرین ملاقات را با دسبند و پابند پشت می‌له انجام داده‌اند که کل ملاقات آنان به ۱۵ دقیقه نرسیده است و به آنان اعلام کرده‌اند که فردا چهارشنبه ساعت چهار بامداد اعدام خواهند شد.

ای ماموستایان و مولویان و مردم غیور و دین پرور اهل سنت غرب و شرق و جنوب و شمال و‌ای مردم شریف شما نبض تپنده جامعه اهل سنت و چشم و گوش مسلمانانید.

شما را زه خدا قسم می‌دهیم که در مقابل ظلم آشکار رژیم نسبت به برادران دینی و خونیتان کاری انجام دهید و همچنین آنان را از دعای خیر خودتان بی‌نصیب ننمایید.

از طرف زندانیان عقیدتی اهل سنت زندان رجائی شهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا