وضعیت نامطلوب بهداشت محیطی در شهرستان نیمروز/ نگذاریم حادثه زاهدان برای دانش آموزان نیمروزی تکرار شود

وضعیت بهداشت محیطی شهرستان نیمروز بسیار نامطلوب بوده و تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان و کودکان محسوب می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنیمروز، بهداشت محیطی یکی از حداقل خواسته هایی است که یک شهروند می تواند مدعی آن باشد نظافت شهر، کوچه ها، خیابان ها، مکان های عمومی و دولتی بر عهده مسئولین ذیربط می باشد.
بهداشت سالم و عاری از آلودگی از ابتدایی ترین نیازهای شهروندان برای داشتن یک زندگی سالم است و حداقل چیزی که از یک شهر انتظار می رود همین موضوع پاکیزگی و بهداشت شهری است علاوه بر اینکه یک نیاز ابتدایی است یک لزوم پر ارزش و گرانبها نیز می باشد، زیرا مستقیم با سلامتی و بهداشت مردم جامعه در ارتباط است.

هنوز چند ماهی از مسمومیت دانش اموزان زاهدانی نگذشته حادثه ای که پای وزارت آموزش و پرورش و بهداشت را به استان کشاند؛ بنابراین مرکز بهداشت و سایر نهادها باید نسبت به رفع معضلات بهداشت محیطی دغدغه داشته و نسبت به رفع آن کوشا باشند.

با گشت گذاری در شهرستان نیمروز متوجه می شویم که وضعیت بهداشت محیطی شهرستان نیمروز بسیار نامطلوب بوده و تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان و کودکان محسوب می شود.

بدیهی است شبکه بهداشت با برنامه ریزی در اسرع وقت زباله ها را در حداقل زمان از منازل و محیط شهروندان نیمروزی دور و دفع کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا