پیام تسلیت اعضای “شورای مرکزی حزب مردم بلوچستان” و هواداران حزب از بلوچستان و اروپا به دوست و همقطار گرامی جناب آقای ناصر بلیده ای

دوست عزیز، در کمال تأسف باخبر شدیم پدر بزرگوار جنابعالی میر غلام محمد بلیده ای دار فانی را وداع گفت، این خبر ناگوار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌ نشیند و بسیار ما را متأثر و اندوهگین ساخت. اندوه ما در غم از دست دادن آن بزرگوار در واژه ها نمیگنجد و ما را در غم خویش شریک بدانید.
پیام تسلیت اعضای “شورای مرکزی حزب مردم بلوچستان” و هواداران حزب از بلوچستان و اروپا به دوست و همقطار گرامی جناب آقای ناصر بلیده ای

*انا لله و انا الیه راجعون*

دوست عزیز، در کمال تأسف باخبر شدیم پدر بزرگوار جنابعالی میر غلام محمد بلیده ای دارفانی را وداع گفت، این خبر ناگوار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌ نشیند و بسیار ما را متأثر و اندوهگین ساخت. اندوه ما در غم از دست دادن آن بزرگوار در واژه ها نمیگنجد و ما را در غم خویش شریک بدانید.

ما با آگاهی بر این مقوله که در برابر تقدیر حضرت پروردگار در این مورد، چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست و مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار نشسته و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـیکران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت. همچنین میدانیم که اظهار و پیام تسلیت ما، واژه کوچکی است در برابر غم بزرگ شما.

این واقعه دردناک را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز از دست رفته از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی و اجر جزیل خواهانیم.

“شورای مرکزی حزب مردم بلوچستان” و هواداران حزب از بلوچستان و اروپا

یکم دسامبر 2016 / 12 آذرماه 1395

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا