پیام تسلیت دبیرکل اتحادیه انقلابیون کوردستان به مناسبت درگذشت پدر فقید دوست گرامی و مبارز جناب آقای ناصر بلیدهی سخنگوی حزب مردم بلوچستان

پدر بزرگوارتان جناب غلام محمد بلیدهی مظهر ايمان و ادب و پاكی و پرورنده فرزندان بزرگواری چون شما، پس از عمری بندگی خدا و خدمت به خلق، اينك جان به جان آفرين تسليم كرده است. اطمينان دارم كه لطف حضرت حق تسلی بخش شما است كه اهل صبر و توكل هستيد و همواره خواستار سربلندی كشور، استواری انقلاب و آزادی و حرمت و رفاه مردم بلوچستان بوده ايد.
دوست گرامی و مبارز جناب آقای ناصر بلیدهی سخنگوی حزب مردمی بلوچستان با عرض سلام

خبر درگذشت غلام محمد بلیدهی پدر جنابعالی را دریافت کردیم و از این ضایعه ی دردناک بسیار متاثر و متاسف شدیم. دیکتاتوران جمهوری اسلامی ایران که اشغالگران کشورمان بلوچستان و کوردستان نیز هستند، همزمان با سرکوب و قتل عام سیستماتیک فرزندان ملتمان، در طول ٣٨ سال حاکمیتشان ما را از وداع با عزیزان و بستگانمان را در مراسم به خاک سپاریشان نیز محروم کردند. مرگ يقينيترين پديده هستی و آغازی است برای زندگی ديگر كه جاودانه است و آدمی در گرو انگاره ها و انگيزه ها و رفتار خويش؛ و خوشا به حال آنان كه با ايمان پاك و باور استوار و احساس مسؤوليت در برابر حضرت پروردگار و سرنوشت بندگان او می زيند و با دل مطمئن به ديدار خداوند منان می شتابند. پدر بزرگوارتان جناب غلام محمد بلیدهی مظهر ايمان و ادب و پاكی و پرورنده فرزندان بزرگواری چون شما، پس از عمری بندگی خدا و خدمت به خلق، اينك جان به جان آفرين تسليم كرده است. اطمينان دارم كه لطف حضرت حق تسلی بخش شما است كه اهل صبر و توكل هستيد و همواره خواستار سربلندی كشور، استواری انقلاب و آزادی و حرمت و رفاه مردم بلوچستان بوده ايد. من اين مصيبت را به جنابعالی و همه بستگان داغدار تسليت عرض نموده و برای آن فقيد سعيد از درگاه حضرت پروردگار علو درجات و برای بازماندگان معزز، صبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی گشايش عاجل و تداوم خدمت به مردم و بلوچستان را مسألت می كنم.

سمکو یزدان پناه

دبیرکل اتحادیە انقلابیون کردستان

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا