پیشکسوت وزنه بردار از سیستان و بلوچستان، مقام سوم جهان را کسب کرد

محمد اسحاق نارویی ملی پوش پیشکسوت زاهدانی قهرمان ۹ دوره وزنه برداری جهان است که باز هم در این دوره از رقابت ها خوش درخشید.
زاهدان-مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: محمداسحاق نارویی اهل سیستان و قهرمان ملی استان در وزن ۶۲ کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم رقابت های قهرمانی پیشکسوتان جهان در کشور فنلاند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حسین ثوری در این باره اظهار داشت: این ملی پوش پیشکسوت زاهدانی قهرمان ۹ دوره وزنه برداری جهان است که باز هم در این دوره از رقابت ها خوش درخشید.

وی گفت: سطح این رقابت ها بسیار بالا بود و کشورهای مجارستان، لیتوانی و ایتالیا در وزن ۶۲ کیلوگرم رقبای کسب مدال بودند که محمداسحاق نارویی در مجموع با بالا بردن ۱۸۳ کیلوگرم فولاد سرد توانست مقام سوم جهان را از آن خود کند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این دوره از رقابت ها ۴۳۴ وزنه بردار از ۵۳ کشور جهان شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسحاق نارویی این پیشکسوت وزنه برداری تاکنون در رقابت های پیشکسوتان جهان هفت مدال طلا و دو نقره برای ایران به دست آورده است.

کسب مدال طلا رقابت های جهانی کارگران سال ۲۰۰۶ در انگلیس، طلای پیشکسوتان جهان ۲۰۰۷ در فرانسه که با شکستن رکورد جهانی همراه بوده و هنوز به نام وی ثبت است، مدال طلا رقابت های ۲۰۰۸ یونان، مدال طلای رقابت های ۲۰۱۰ استرالیا، نقره ۲۰۱۱ لهستان، نقره ۲۰۱۲ اوکراین، طلا جام جهانی ۲۰۱۳ در مالزی و طلای نخستین المپیاد وزنه برداری پیشکسوتان مجارستان در سال ۲۰۱۴ حاصل تلاش محمداسحاق نارویی در ۹ دوره رقابت های جهانی است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا