چابهار بهشتی که ناامنی در آن بیداد می کند، بهشتی بنام چابهار ارزانی خودتان ما را از جهنم ناامنی نجات دهید / محمد جواد صادقی

(خطاب به نویسنده این مقاله آقای محمد جواد صادقی، آقای صادقی شما احتمالا خبر ندارید و یا که نمی خواهید خبردار شوید، جناب صادقی امنیت داخلی و همچنین امنیت مرزهای ایران در بخش خاک بلوچستان بدست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هست و نه بدست استاندار بلوچستان و نه بدست وزارت کشور، باز هم اگر امنیت دست این دو نهاد میبود، باز هم همین ناامنی در شهر چابهار دیده می شد، چرا که رئیس این دو نهاد ذکر شده یعنی رئیس جمهور و هیئت دولت در ایران تابع ولایت (خامنه ای، دشمن و دشمن و دشمن و دشمن ساز!! هستند، نه تابع مطالبات شهروندان، استاندار بیچاره طفلکی چه کاره است!؟ ح د سدیچ)
به گزارش چهاربهاران، جناب آقای هاشمی استاندار محترم سیستان و بلوچستان شب گذشته مانند سایر حوادث سریالی سالها وماههای اخیر جوانی رعنا و ورزشکار بنام بهرام مژدهی در محله کورسر چابهار سینه اش آماج رگبار گلوله های آتشین سارقین مسلح ،ازخدا بی خبرومخلان امنیت باانگیزه سرقت موتورسیکلتش گردید.

تکرار اینکه در سالها وماههای اخیر چه کسانی از شهروندان چابهار بخاطر سرقت موبایل ، موتورسیکلت، طلا و پول توسط سارقین بی وجدان جانشان راازدست داده انداتلاف وقت است گرچه مقابله و ریشه کن کردن این معضل اجتماعی که امنیت و آسایش شهروندان را هدف قرارداده است اراده جمعی می طلبد اما گویی سارقین موجودات ماورا الطبیعه هستند که از کرات وسیاره های مختلف آمده‌اند و تحقق این امررا برای دستگاههای انتظامی و امنیتی دشوار ساخته‌اند.

جناب استاندار نیروهای خدوم انتظامی نهایت تلاش وسعی خودرادربرقراری نظم و امنیت درشهر نموده‌اند اما این عزیزان بجای دستگیری سارقین موتورسیکلت های زبان بسته را دستگیر می کنند.

جناب آقای هاشمی امروز برای همتای افغانی خود از ایالت نیمروز افغانستان چنان گفتار درمانی نمودی که ایشان هم چو مولانا و شمس شیفته ی چابهار شد و چابهار را بهشت سرمایه گذاران افغانی توصیف کرد غافل از اینکه چابهار در شاخص امنیت از مهم ترین فاکتورهای سرمایه گذاری برای شهروندان چابهاری به جهنمی تبدیل شده است که هرروز شاهد ناامنی هایی از این دست هستند.

درخاتمه از حضرتعالی و تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی عاجزانه درخواست داریم با برخورد شدید با مخلان امنیت هدیه‌ای بنام امنیت و آسایش برای چابهارو چابهاری ها به ارمغان آورید.

به قلم محمد جواد صادقی

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا