“کوتاه فکر” خواندن و توهین به مردم استان، توسط خانم زهرا اربابی معاون استاندار سیستان و بلوچستان در کشاکش موضوع حمل یک جنازه!

اربابی افزود: متاسفانه عقل مردم استان در همین حد هست و یکی از دلایل اینکه این استان رشد نمی کند همین موضوع است چرا که مردم همیشه به دنبال چنین حاشیه هایی هستند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، در روز های اخیر خبر هایی مبنی بر اینکه زهرا اربابی معاون استاندار سیستان و بلوچستان در تماسی از محمود رضا ميري رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خواستار حمل جنازه ای از زاهدان به قم شده و دکتر میری به دلایلی این امر را با یکی از آمبولانس های چشم پزشکی که اجازه حمل جنازه را نداشته، انجام داده اند؛ منتشر شده بود.
در ادامه این اخبار آمده بود که آمبولانس در مسیر یزد چپ و راننده آن محمد علی کيخا دچار خونریزی ریه و در بیمارستان فرخی یزد بستری می شود لذا از آنجاییکه تردد آمبولانس بیماربر در جاده ممنوع است رییس دانشگاه علوم پزشکی از پرداخت هزینه های درمان وی خودداری کرده است.

اطلاعی از اینکه جنازه متعلق به چه کسی است، ندارم
در تماسی که خبرنگار بهداشت و سلامت عصر هامون با محمود رضا میری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان داشت، وی ضمن رد شناخت صاحب جنازه، گفت: بنده از جزییات حمل جنازه و تصادف آمبولانس بیمارستان چشم پزشکی در جریانم ولی اینکه جنازه متعلق به چه کسی است اطلاعی ندارم.
وی با بیان اینکه آمبولانس بیمارستان می تواند جنازه حمل کند ولی آمبولانس های فوریت های پزشکی 115 اجازه حمل ندارند، گفت: در حال حاضر راننده در بیمارستان یزد بستری و بنده پیگیر بهبود وضعیت وی هستم که به محض بهبود به زاهدان منتقل شود.

تنها از دکتر میری یک آمبولانس خواستیم
زهرا اربابی معاون استاندار سیستان و بلوچستان در پاسخ به خبرنگار بهداشت و درمان عصر هامون مبنی بر اخبار منتشر شده، اظهار داشت: همانند بسیاری از مردم تماس گرفتیم و جهت حمل جنازه در خواست آمبولانس کردیم اینکه چه آمبولانسی بدهند و راننده در مسیر تصادف کند را نخواسته بودیم.
وی با بیان اینکه مردم استان چقدر باید کوتاه فکر باشند، ادامه داد: اگر کسی در شهر جنازه ای داشته باشد و بخواهد شهر دیگری دفن کند قطعا از بیمارستان درخواست آمبولانس می کند و بیمارستان وظیفه دارد هر جا که می خواهند جنازه را حمل کند و سایر موارد به خانواده میت ربطی پیدا نمی کند.
اربابی تصریح کرد: این که بگویند آمبولانس وظیفه حمل جنازه را نداشته به من ربطی ندارد چون من تنها تماس گرفتم و خواستار حمل جنازه شدم.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جنازه متعلق به برادر خانم آقای اربابی مدیریت ستاد بحران استان بوده، گفت: نه تنها در این تصادف جنازه آسیب دیده بلکه یکی از همراهان جنازه نیز در بیمارستان بستری است چرا کسی از این ها اسم نمی برد.

از طریق سیستم های امنیتی پیگیر این شایعات هستم
اربابی با بیان اینکه از طریق سیستم های امنیتی پیگیر این شایعات هستم، افزود: متاسفانه عقل مردم استان در همین حد هست و یکی از دلایل اینکه این استان رشد نمی کند همین موضوع است چرا که مردم همیشه به دنبال چنین حاشیه هایی هستند.
وی با بیان اینکه پلیس راهنماییی رانندگی یزد علت چپ کردن آمبولانس را خواب آلودگی راننده عنوان کرده، گفت: با این وجود دکتر میری مسئول این کار هستند روی حساب لطفی هم که داشتند دو نفر را از اینجا به یزد اعزام کردند.

انتهای پیام/9031

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا