یه گزارش سایت اینترنتی العربیه، سازمان جیش العدل ۱۸ تن از اعضای خارجی وابسته به سپاه قدس را به اسارت گرفت

سازمان جیش العدل، یکی از تشکیلات مسلح و مخالف جمهوری اسلامی ایران، روز یکشنبه ۱۹-۴-۲۰۱۵ اعلام کرد، نیروهای این سازمان در یک عملیات کمین، توانستند تعدادی از نیروهای خارجی وابسته به سپاه قدس را، که در حال انتقال به یکی از پایگاه‌های آموزشی سپاه در منطقه نصرت آباد بودند، به اسارت درآورند.
سایت جیش العدل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بازوی نظامی این سازمان موسوم به شاخه «شهید نعمت الله توحیدی» شامگاه شنبه پس از کسب اطلاع مبنی بر انتقال بیش از بیست نفر از عوامل «مزدور خارجی» وابسته به سپاه قدس به پایگاه سپاه پاسداران در منطقه نصرت آباد با اجرای کمین موفق شد سه دستگاه خودروی حامل این مزدوران را در منطقه تله سیاه متوقف و تمام سرنشینان خودرو‌ها را به اسارت بگیرد.
در بیانیه جیش العدل آمده است که این سازمان هنگام بازگشت به سوی پایگاه‌هایش و پس از انجام این عملیات، با نیروهای سپاه قدس که برای رهایی گروگان‌ها تلاش می‌کردند درگیر شده است.
طبق بیانیه جیش العدل، این درگیری در ۲۵ کیلومتری محل اسارت نیروهای «مزدور» صورت گرفته و به مدت یک ساعت بطول انجامید که در این میان تعدادی از نیروهای سپاه کشته و زخمی شدند.
جیش العدل گفته است تعدادی از این اسرا در حین درگیری با سپاه فرار کردند اما تاکید کرده که همچنان تعداد ۱۸ تن از آن‌ها در دست جیش العدل اسیر هستند.
جیش العدل همچنین اذعان کرده که دو تن از نیرو‌هایش در این درگیری زخمی شدند که هم اکنون در یکی از پایگاه‌های این سازمان در حال درمان هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا