یورش نیروهای امنیتی به منزل آقای جان محمد جدگال در چابهار

وزارت اطلاعات که سلمان میایی را به عنوان گروگان نگه داشته بود بدون برگزاری دادگاه علنی وی را به اعدام محکوم کرد و در 4 آبان 92 در عملی انتقام جویانه حکم اعدام صادره را اجرا کرد.
عدالت نیوز: بنا به گزارش های دریافتی امروز 29 اسفند ساعت 14:30 دقیقه بعد از ظهر نیروهای امنیتی اطلاعاتی به منزل جان محمد میایی جدگال پدر یکی از مخالفین نظام و پدر شهید سلمان میایی جدگال یورش برده و پس از تخریب وسایل خانه و هتک حرمت خانواده فرزند کوچک وی بنام فاروق را نیز مورد ضرب و شتم شدید قرار داده اند.
یورش مذکور با حضور بیش از ده خودروی نیروهای امنیتی انجام شده است و علاوه بر محاصره ی محله ی مذکور منازل اطراف نیز کاملا محاصره شده اند و تک تیراندازان نیز در پشت بام خانه ها مستقر گشته اند.
در این یورش وحشیانه که بازداشتی در بر نداشته است نیروهای وزارت اطلاعات بدون ارائه حکم بازرسی و اذن دخول وارد منزل شده اند که این عمل باعث وحشت اهالی خانه گشته است وسپس به تفتیش منزل پرداخته اند و در اعتراض همسر آقای جدگال فرزند وی بنام فاروق را مورد شکنجه و وی را مورد توهین و دشنام قرار داده اند.
این نوع یورش به منزل آقای جدگال تازگی ندارد و در سال های گذشته نیز شاهد چنین یورشی بودیم که به بازداشت مولوی سلمان میایی جدگال فرزند دیگر جانمحمد میایی در جهت فشار به خانواده جهت بازرگرداندن دیگر فرزند اقای جدگال که در صف مخالفین نظام بود انجامید و پس از اینکه فرزند وی درخواست وزارت اطلاعات برای تسلیم شدن و تامین را نپذیرفت وزارت اطلاعات که سلمان میایی را به عنوان گروگان نگه داشته بود بدون برگزاری دادگاه علنی وی را به اعدام محکوم کرد و در 4 آبان 92 در عملی انتقام جویانه حکم اعدام صادره را اجرا کرد.
این اعدام در حالی صورت گرفت که سلمان میایی در تبعید بسر میبرده و حکم اعدامش نیز توسط دیوان عالی تایید نشده بود که این عمل خود مختاری قضایی در بلوچستان را آشکار میکند.
حال گمانه زنی ها بر این هستند که وزارت اطلاعات بار دیگر قصد گروگان گیری از خانواده ی آقای جدگال را در سر دارد
شنبه، 29 اسفند ماه 1394 برابر با 19-03-2016

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا