یک دانش آموز دبستانی بلوچ در اثر ضرب و شتم معلم راهی اتاق عمل شد

به گزارش کمپین فعالین بلوچ عبدالحمید گرگیج فرزند نور الله کودک 9 ساله که در مقطع سوم ابتدایی دبستان شهید میر حسینی شهرستان میرجاوه مشغول به تحصیل بود در اثر پارگی رگ و عفونت دست ناشی از ضربات شلاق معلم راهی اتاق عمل بیمارستان شد.
نور الله گرگیج پدر این دانش آموز در این باره به کمپین فعالین بلوچ گفت: روز یکشنبه 25 آبان معلم پسرم به نام عباسی اهل زابل با شلنگ مخصوص کپسول گاز فرزندم را از ناحیه دست مورد ضرب و شتم قرار داده که در اثر آن فرزندم با پارگی رگ دست و عفونت شدید مواجه شده است.

نور الله که کارمند اداره بهداشت است می افزاید: برای معالجه فرزندم او را به زاهدان منتقل کردیم اما بیمارستان های نبی اکرم و بو علی با این بهانه که فرزندتان سنش کم است وی را قبول نکردند حتی بیمارستان بو علی ابتدا پذیرفت و برای وی پرونده هم باز کردند اما با اینکه وضعیت دست بچه ام بد بود دوباره به دلایلی غیر قابل پذیرش وی را رد کردند.

پدر دانش آموز افزود: اکنون پسرم در بیمارستان امام علی زاهدان بستری شده و امروز یکشنبه (2 آذر) برای شستشوی عفونت دست، به اتاق عمل برده شده و فردا قرار است رگ های دستش مورد عمل جراحی قرار گیرند.
نور الله در ادامه گفت: معلم پسرم به ما گفته است که کلیه هزینه بیمارستان را تقبل می کند.
پدر دانش آموز مضروب که گویا برای شکایت از معلم رغبت نداشت گفت: تا کنون از معلم خاطی شکایت نکرده ایم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا