۱۶ مسیر اصلی و فرعی در سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب مسدود شد

در حال حاضر مسیرهای ایرانشهر به مهرستان، مهرستان به سرباز، پسکوه به سوران، ایرانشهر به خیرآباد، کنارک به جاسک، جلگه به چاه اسحاق، فنوج به رمشک، فنوج به اسپکه، نیکشهر به چاهان، نیکشهر به زرآباد، نیکشهر به بنت، فنوج به بنت، جلگه به ایرانشهر، اسپکه به ایرانشهر، دلگان به زهکلوت و دلگان به بزمان در اثر طغیان رودخانه های فصلی و ایجاد سیلاب مسدود شده است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی های اخیر ۱۶ مسیر اصلی و فرعی در استان سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

رضا اربابی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به بارندگی هایی که از شب گذشته در سطح استان سیستان و بلوچستان شروع شده است و ایجاد و روان آب و سیلاب در برخی از مناطق استان از شب گذشته تاکنون ۱۶ مسیر اصلی و فرعی مسدود شده است. وی افزود: از هم استانی های عزیز خواهشمندیم با توجه به اینکه تردد وسائط نقلیه اعم از سبک و سنگین در این مسیرهای تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست، نسبت به انتخاب مسیر جایگزین اقدام کنند.

وی گفت: در حال حاضر مسیرهای ایرانشهر به مهرستان، مهرستان به سرباز، پسکوه به سوران، ایرانشهر به خیرآباد، کنارک به جاسک، جلگه به چاه اسحاق، فنوج به رمشک، فنوج به اسپکه، نیکشهر به چاهان، نیکشهر به زرآباد، نیکشهر به بنت، فنوج به بنت، جلگه به ایرانشهر، اسپکه به ایرانشهر، دلگان به زهکلوت و دلگان به بزمان در اثر طغیان رودخانه های فصلی و ایجاد سیلاب مسدود شده است.

مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تصریح کرد: البته با توجه به کاهش میزان بارش ها نیروهای امدادی و راهداری در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند. وی افزود: همچنین بررسی میزان خسارت ها بلافاصله پس از پایان یافتن بارندگی ها و کاهش سیلاب توسط تیم های ارزیابی انجام می شود که پس از جمع بندی از طریق رسانه ها به اطلاع خواهد رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا