دستگيري 7 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

دستگيري 7 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان سیستان و بلوچستان موفق شدند دپوی بزرگ سوخت قاچاق را در زاهدان کشف کنند.

رئیس اداره‌ی مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سیستان و بلوچستان در راستای تشدید برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در استان و در پی اطلاع از خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت و افراد سودجو در خیابان جمهوری شهرستان زاهدان اقدام به دپوی سوخت قاچاق در سطح گسترده می کنند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حسین داوودی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، افزود: پس از عزیمت ماموران به محل مورد مشخص شد قاچاقچیان مقدار زیادی سوخت قاچاق را در مخزن زیرزمینی دپو کرده‌اند. به همین دیلیل نیروهای پلیس محل مورد نظر را برای شناسایی قاچاقچیان سوخت و نحوه‌ی فعالیت آنها زیر نظر گرفتند.

وی ادامه داد: با شناسایی قاچاقچیان و نحوه قاچاق سوخت توسط آنها ماموران در یک اقدام سریع و به موقع موفق شدند چهار نفر از قاچاقچیان سوخت را دستگیر و دپوی سوخت قاچاق به ارتفاع چهار متر و با عرض پنج و طول هشت متر را کشف و از آن مقدار ۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کنند.

رئیس اداره‌ی مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان سیستان و بلوچستان در ادامه از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و از هم استانی های عزیز خواست در صورت داشتن هر گونه خبر یا اخباری در این خصوص مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 و تلفن 197 اعلام کنند.

 

http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-21302

ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق شدند در بازرسی از دو تبعه‌ی غیرمجاز پاکستانی بیش از شش کیلوگرم کراک کشف و ضبط نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی در ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) ایرانشهر پس از مشکوک شدن به دو تبعه‌ی کشور پاکستان به نام‌هایگل و تاج‌محمد اقدام به بازرسی از آنان کردند.

سرهنگ سید شاپور کاظمی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، افزود: این ماموران موفق شدند مقدار شش کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع کراک از این دو تبعه بیگانه که به صورت غیرمجاز وارد خاک کشور شده بودند کشف و ضبط نمایند و آنها را برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار دادند.

گفتنی است ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل نیز موفق شدند مقدار 260 گرم هروئین را به صورت انباری از داخل شکم فردی به نام علیرضا.د کشف و ضبط کنند.

http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-21285

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا