آغاز موج جدید اعدامها در سیستان و بلوچستان پس از نمایش انتخاباتی ولی فقیه

صبح امروز۱ خردادماه ۲ زندانی جهت اجرای حکم قرون وسطایی اعدام به سلولهای انفرادی زندان زاهدان منتقل شدند. اسامی این ۲ زندانی عبارتند از :

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » انتقال ۲ زندانی به سلول انفرادی زندان زاهدان جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام.

صبح امروز۱ خردادماه ۲ زندانی جهت اجرای حکم قرون وسطایی اعدام به سلولهای انفرادی زندان زاهدان منتقل شدند.

اسامی این ۲ زندانی عبارتند از : ـ عبدالکریم شهنوازی ۳۰ ساله از بند ۳ زندان زاهدان وی ۶ سال است که در زندان بسر می برد. ـ

سعید هود ۴۷ ساله از بند ۳ زندان زاهدان. این زندانی ۹ سال است که زندانی است.

تنها ۲ روز پس از نمایش انتخابات که رژیم ولی فقیه با جعل و آراء سازی سعی در ایجاد مشروعیت برای خود داشت ،موج جدید اعدامها در ایران آغازشده که خود نشان از ضعف رژیم و انتقام گرفتن آخوندها از مردمی است که با شرکت نکردن در انتصابات ولی فقیه نشان دادند که این رژیم فاقد مشروعیت است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران نسبت به موج گسترده اعدامها بعد از انتخابات نمایشی هشدار می دهد و از کمیسر عالی حقوق بشر، دبیر کل سازمان ملل، گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران می خواهد که با ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل به اعدامهای گروهی، شکنجه و زندان در ایران پایان بخشند.

۱ خرداماه۱۳۹۶ برابر با۲۲ می ۲۰۱۷

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:

كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ویژه اعدام

گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان سازمان ملل متحد در امور ایران

سازمان عفو بين الملل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا