فرانس پرس: سلیمانی از ناحیه سر زخمی شده و حالش وخیم است

اپوزیسیون ایران روز یکشنبه 29 نوامبر 2015 اعلام کرد، قاسم سلیمانی فرمانده لشکر قدس شاخه برون مرزی سپاه پاسداران ایران، که اخیرا طی درگیری با مخالفان سوری در حلب زخمی شد، برخلاف گزارش‌های منابع ایران و سوریه اصابت وی سطحی نیست بلکه از ناحیه سر به شدت زخمی شده و وضعیت او وخیم است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، شورای ملی مقاومت ایران طی بیانیه ای گفته است بنا بر معلوماتی که از داخل خود سپاه بدست آورده است ژنرال قاسم سليماني، دو هفته پیش در منطقه جنوب حلب بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شدت از ناحیه سر زخمی شده است.

این منبع افزود:«قاسم سلیمانی هنگام نظارت بر عملیات سپاه پاسداران ایران و نیروهای شیعه افغانی و عراقی در سوریه خودریش توسط ارتش آزاد سوریه شناسایی و هدف شلیک یک موشک قرار گرفت که در نتیجه آن چند تن از همراهان او کشته شدند و او به شدت زخمی شد».

انجام 2 عمل جراحی روی سر سلیمانی در تهران

بر اساس این بیانیه، قاسم سلیمانی پس از اصابتش به دمشق و از آنجا به تهران،انتقال داده شد و اکنون در بیمارستان بقیت الله سپاه پاسداران ایران در تهران بستری است .وضعیت قاسم سلیمانی به حدی وخیم است که هر گونه ملاقات با وی ممنوع شده است.

شورای ملی مقاومت ائتلافی از گروه های اپوزیسیون ایران است که خواستار سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی است . سازمان مجاهدین خلق ایران عمده ترین تشکیلات این ائت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا