اذعان مسئولان به “قتل‌های سریالی” در زاهدان

کمپین فعالین بلوچ اسفند ماه ۹۴ گزارش داده بود که در زاهدان “قتل های زنجیره ای” رخ داده است اکنون باشگاه خبرنگاران با تایید زوایای از این خبر به قتل های سریالی در زاهدان پرداخته است.
این خبرگزاری نوشته است: کارآگاهان پلیس استان سیستان و بلوچستان باندی را دستگیر کردند که در این استان دست به قتل‌های سریالی می‌زدند. ماجرا از این قرار بود که دو مرد نقابدار با حمله به زنان و مردان در جاده‌ها و مناطق اطراف شهر زاهدان، آنها را به قتل می‌رساندند.
متهمان که هدفشان آزار و اذیت زنان و دختران بود، پس از اجرای نقشه شوم خود، قربانیان‌شان را به قتل می‌رساندند و جسدشان را در بیابان دفن می‌کردند. کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان‌وبلوچستان از چند‌ماه قبل در جریان جنایات این باند دونفره قرار گرفتند.

در آن زمان‌ گزارش‌هایی درخصوص ناپدیدشدن مرموز زنان و دختران به پلیس مخابره شد و این در حالی بود که هیچ ردی از آنها وجود نداشت. خانواده‌های ناپدیدشدگان مدعی بودند که دخترانشان برای تفریح خانه را ترک کرده‌اند اما پس از آن خبری از آنها نشده و معلوم نیست چه بلایی بر‌سرشان آمده است. مردان نقابدار سرانجام مهر امسال دستگیر شدند و پرده از راز قتل‌های سریالی‌شان طی چند سال برداشته شد.

کمپین فعالین بلوچ معتقد است که جریان قتل ها فراتر از این باند است. قتل های سریالی دیگری نیز در ماه های گذشته رخ داده که قربانیان “مرد” و در یک مورد یک نوجوان بوده که پس از کشته شدن تکه تکه شده اند.

گزارش پیشین را از اینجا بخوانید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا