از لیدری مدیران سیاسی سیستان و بلوچستان در تلگرام و واتس آپ تا پست های آتشین فیس بوکی

مدیران سیاسی سیستان و بلوچستان در واتس آپ، وایبر و تلگرام هم مدیر هستند!
گستره حضور مدیران سیاسی استان در این شبکه ها به حدی است که برخی از این مدیران خود لیدر گروه های واتس آپ، وایبر و حتی تلگرام هستند و در برهه ای حتی اقدام به پخش خوراک هم می کنند.
اخیرا برخی از شبکه‌های موبایلی و اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام به فضایی تبدیل شده تا مسئولین و سیاستمداران استان سیستان و بلوچستان هرچه در دل دارند بگویند و حضور خود را به رخ بکشند!
به طور مثال در هفته های اخیر آستین های بالازده در دفاع از معاون هتاک به مردم استان پس از واکنش گسترده مردم به این اهانت نمونه ای از فعالیت مسئولین سیاسی در شبکه های مجازی بود.
در این ماجرا برخی از همکاران خانم معاون که بعضاً کلیدار امنیتی ترین پست در استانداری سیستان و بلوچستان هم بودند وارد گود شدند و با انتشار بیانیه ای آتشین در شبکه های موبایلی سینه چاک از خانم معاون دفاع کردند،البته بنیاد بارانی ها نیز در آن ماجرا برای اربابی سنگ تمام گذاشتند و برای اینکه از قافله جا نمانند در واتس آپ و تلگرام با تطهیر وی رسانه منتشر دهنده این خبر را تا مرز ضد انقلاب هم پیش بردند!
بعد از حضور گسترده مدیران استان سیستان و بلوچستان در فضای مجازی حالا فرمانداران و بخشداران برای آن که از مدیران استانی خود عقب نمانده اند وارد گود شده اند و آنقدر حرفه ای و دقیق رد لایک های کاربران را میزنند که کاربران حرفه ای در فضای مجازی هم نمی توانند اینطور توجه کلیک های مردم را به خودشان جلب کنند. آنها این روزها با انتشار تصاویری از گل باغچه خانه تا ترک کوه لحظه به لحظه به اصطلاح آپدیت هستند! البته برخی از بخشداران روی مدیران سیاسی استان را در شبکه های موبایلی سفید کرده اند و واتس آپ و وایبر را محفلی برای ارائه عملکرد کاری خود فرض کرده اند و در آن یکه تازی می کنند.
از این ها که بگذریم راس مدیریت استان نیز علاقه خاصی به حضور در فیسبوک دارد در حالیکه هنوز این شبکه اجتماعی برای استفاده و رفع فیلتر از فیسبوک و شبکه های اجتماعی در داخل ایران مجوز قانونی صادر نشده است با این وجود علی اوسط هاشمی به راحتی در آن فعالیت می کند و حتی بعضاً اخبار امنیتی هم در آن منتشر می کند به حدی که صدای 20:30 را هم در آورد!
همین خصوصیت ویژه ی علی اوسط هاشمی در استفاده از فیس بوک او را در میان استانداران تبدیل به یک پدیده کرده است و از او به عنوان رقیب ظریف نام می برند حتی برخی به دلیل فعالیت گسترده در این شبکه اجتماعی به او لقب “ظریف” استانداران دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا