اهدای طلای مسابقات جهانی پرورش اندام به مولوی عبدالحمید/ امام جمعه اهل‌سنت زاهدان عازم مکه شد

ایوب نارویی، قهرمان پرورش اندام جهان از استان سیستان‌وبلوچستان مدال طلای مسابقات جهانی خود را به مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل‌سنت زاهدان و مدیر دارالعلوم زاهدان اهدا کرد. همچنین مولوی عبدالحمید برای شرکت در نشست مجمع فقه اسلامی، ایران را از طریق کشور امارات به مقصد مکه مکرمه ترک کرد.

ایوب نارویی، قهرمان پرورش اندام جهان از استان سیستان‌وبلوچستان مدال طلای مسابقات جهانی خود را به مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل‌سنت زاهدان و مدیر دارالعلوم زاهدان اهدا کرد.

همچنین بنا بر اخبار واصله مولوی عبدالحمید برای شرکت در نشست مجمع فقه اسلامی، ایران را از طریق کشور امارات به مقصد مکه مکرمه ترک کرد.

مولوی عبدالحمید در کنفرانس این مجمع که از یکشنبه 29 اسفند به مدت سه روز متوالی برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. مولوی مفتی محمدقاسم قاسمی ریاست دارالافتای دارالعلوم زاهدان نیز مولوی عبدالحمید را در این سفر همراهی می‌کند.

این سفر به دعوت رسمی دبیرکل انجمن جهان اسلام (رابطةالعالم‌الإسلامی) و با حسن نیت و همکاری مسئولین کشور صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است هدف از سفر مولوی عبدالحمید به مکه مکرمه، صرفا شرکت در جلسات مجمع فقه اسلامی مکه مکرمه و ادای مناسک عمره است و شایعات و گمانه‌زنی‌های دیگر در خصوص رایزنی با مقامات عربستان سعودی، به گفه مقامات رژیم نادرست است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا