برکناری چراغ خاموش مدیران زن در سیستان و بلوچستان

استان وایر :چند نفر از مدیران زن در سیستان و بلوچستان از سمت خود برکنار شده یا استعفا کرده‌اند.

چند روز پیش آذر منصوری، فعال امور زنان نخستین‌ بار خبر تغییر مدیران زن در این استان را اعلام کرده بود.

سکینه اشرفی معاونت اقتصادی استانداری و فریبا برنایی مدیرکل حوزه استاندار از جمله مدیرانی هستند که از سمت خود برکنار شده‌اند. سکینه اشرفی معاون سابق اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفته که با اتمام ماموریتش به تهران بازگشته است. اشرفی از سازمان برنامه و بودجه در تهران به استانداری سیستان و بلوچستان مأمور به خدمت بود. وی با بازگشت به پایتخت نه ‌تنها جایگاه قبلی خود را در سازمان ندارد بلکه با پست کارشناسی در سازمان برنامه و بودجه مشغول به فعالیت است.

نرگس محمدی معاون سیاسی فرمانداری نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان از دیگر مدیرانی است که از سمت خود کنار گذاشته شده است.

عصمت سعیدی‌مهر، بخشدار سابق مرکزی زاهدان هم خبر داده که از ۱۰ روز پیش از سمت خود استعفا کرده است. سعیدی‌ مهر از برخورد‌های ناشایست فرماندار و مقام استانی سخن به میان آورده و گفته این برخورد‌ها تا جایی ادامه یافت که مجبور به استعفا شدم.

فریبا برنایی‌بجد، معاون دفتر و سرپرست سابق مدیرکل حوزه استانداری بوده که با آمدن استاندار جدید پست سرپرستی از او گرفته شده و هم ‌اکنون به‌عنوان سرپرست معاونت دفتر روستایی فعالیت می‌کند.

بر اساس تصویب نامه شورای‌عالی اداری باید تا پایان برنامه ششم توسعه نسبت مدیران زن در پست‌های مدیریتی به ۳۰ درصد افزایش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا