بر اثر سهل انگاری و فرسودگی خطوط انتقال برق؛ نیمی از روستای نورآباد سرباز طعمه حریق شد/ اکیپ های امداد ونجات به محل حادثه اعزام شدند/شمار مصدومان و قربانیان حادثه مشخص نیست

گرمای زیاد هوا و فرسودگی خطوط انتقال برق فشار قوی شهرستان سرباز منجر به آتش سوزی در نیمی از روستای نورآباد سرباز و برق گرفتگی اهالی شد.
به گزارش پاپایا،پیش از ظهر امروز گرمای زیاد هوا و فرسودگی خطوط انتقال برق فشار قوی شهرستان سرباز باعث پارگی یکی از سیم های آن شد که پس از افتادن بر روی خط برق روستای نورآباد (چروک) منجر به آتش سوزی در نیمی از روستا و برق گرفتگی اهالی شد.
از این رو در پی تماس خبرنگار پاپایا، با رئیس سازمان هلال احمر شهرستان سرباز وی ضمن تایید وقوع این حادثه اظهار داشت: به دلیل فاصله زیاد این روستا از از راسک و نبود هیچ راه ارتباطی، هنوز اطلاع دقیقی از تعداد کشته و زخمی های این حادثه در دست نیست.
محمد امین هاشمزهی با تاکید بر اعزام تمامی اکیپ های امدادی شهرستان سرباز برای امداد رسانی ، بیان کرد: هلال احمر، شبکه بهداشت، اورژانس و فرمانداری شهرستان سرباز اکیپ های امدادی خود را برای کمک به مردم اعزام کرده اند.

 

فرماندار شهرستان سرباز نیز با بیان این مطلب که در زمان وقوع حادثه در زاهدان حضور داشته است، تصریح کرد کرد: اطلاع زیادی از این حادثه ندارم و پس از باخبر شدن از وقوع این حادثه برای پیگیری موضوع در مسیر شهرستان سرباز هستم.

بگفته شاهدان عینی روحانی روستا و یک دختر بچه در این حادثه کشته و چند تن دیگر نیز مصدوم شدند.
گفتنی است تا این لحظه اداره برق شهرستان سرباز هیچ پاسخی برای این اتفاق نداده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا