تعطیلی نانوایی های سنتی شهرستان زاهدان/معاون بازرسی:نانوایی های پلمپ شده مجوز نداشته اند!

نانوایی سنتی پزی امیران یکی از نانوایی های سنتی شهرستان است که از لحاظ بهداشتی نیز هیچ مشکلی ندارد، تصریح کرد: مسئولین مجوز نانوایی را به نانوایی های سنتی نمی دهند که لازم است رسانه ها پیگیر دلیل عدم جواز به این نانوایی ها باشند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، در تماسی که یکی از مخاطبین عصر هامون با این پایگاه خبری داشت خواستار پیگیری تعطیلی نانوایی های سنتی سطح شهر زاهدان شد.
وی گفت: در روز های اخیر نانوایی های سنتی پزی سطح شهر زاهدان توسط سازمان اماکن و اتحادیه های این شهرستان پلمپ شد.
این شهروند ادامه داد: این سازمان علت پلمپ را نداشتن مجوز اعلام کرد در حالی که بنده برای کسب مجوز مراجعه کرده ام ولی به بنده مجوز نداده اند.
وی با بیان اینکه نانوایی سنتی پزی امیران یکی از نانوایی های سنتی شهرستان است که از لحاظ بهداشتی نیز هیچ مشکلی ندارد، تصریح کرد: مسئولین مجوز نانوایی را به نانوایی های سنتی نمی دهند که لازم است رسانه ها پیگیر دلیل عدم جواز به این نانوایی ها باشند.

نانوایی های پلمپ شده شرایط بازگشایی نانوایی را نداشتند
در تماسی که پایگاه خبری عصر هامون جهت پیگیری این موضوع با محمد رفیع سلطان زاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان داشت، وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان زاهدان دارای 300 تا 400 نانوایی است، اظهار داشت: هر شهر یک استانداردی برای مجوز و شرایط خاصی برای بازگشایی نانوایی دارد که از آنجاییکه این نانوایی ها این شرایط را نداشته اند پلمپ شده اند.
وی ادامه داد: به نانوایی های سطح شهرسوخت و آرد یارانه ای و کمکی تعلق می گیرد لذا نانوایی ها باید جهت کسب مجوز ،شرایط لازم را فراهم نمایند.
سلطان زاده تصریح کرد: نانوایی های پلمپ شده غیر مجاز هستند و شرایط بهداشتی را رعایت نکرده و پروانه کسب نداشتند لذا اتحادیه با هماهنگی اماکن بر اساس قانون این نانوایی ها را پلمپ کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا