حزب مردم بلوچستان حملات سپاه تروریستی پاسداران را به مقر احزاب کُرد محکوم می کند

حزب مردم بلوچستان

حزب مردم بلوچستان حملات سپاه تروریستی پاسداران را به مقر احزاب کُرد محکوم می کند

حملات توپخانه‌ای، موشکی و کماندویی شاخه‌ی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در مناطق مرزی و گاهاً در عمق خاک اقلیم کردستان در عراق بر علیه مخالفان سیاسی کردستان ایران امر تازه‌ای نیست. رژیم همواره و در فرصت‌های متفاوت به نیروهای سیاسی احزاب کردی و خانواده‌هایشان در اقلیم کردستان حمله نموده است.

در اینگونه عملیات‌ها‌ تنها نیروهای سیاسی و خانواده‌هایشان که از بیم زندان و شکنجه و اعدام به اقلیم پناه برده‌اند هدف حمله قرار نمی‌گیرند، بلکه آسیب‌های جانی و مالی فراوانی را متوجه مردم مناطق مرزی نموده و باعث کشته شدن مردم مناطق مرزی اعم از پیر، جوان، زن و کودک می‌شوند. اینگونه عملیات‌ها جهت ارعاب و به سکوت کشاندن نیروهای سیاسی کردستان ایران و ایجاد اختلاف بین آن‌ها و اقلیم صورت می‌پذیرند.

این بار جمهوری اسلامی از مناقشات منطقه‌ای سوء استفاده نموده و حملات توپخانه‌ای شدیدی را به مقرهای حزب دموکرات کردستان و حزب کومله‌ی زحمتکشان ایران در منطقه‌ی حاج عمران وارد نموده است.

حزب مردم بلوچستان حملات تروریستی و ددمنشانه‌ی برون مرزی جمهوری اسلامی و کشتار مخالفان سیاسی را که فقط خواهان حقوق انسانی خود منطبق بر اصول جهانی حقوق بشر هستند، محکوم می‌نماید.

حزب مردم بلوچستان/ ژوئن ۲۰۲۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا