دستگيري 112 نفر در بلوچستان به جرم تبعه بيگانه

در بلوچستان

خبرگزاري فارس: اعتراف قاتلان خوش خيال به جرم خود، دستگيري 112 تبعه بيگانه در استان، كشف بيش از 280 كيلو مواد مخدر، از عناوين اخبار حوادث استان سيستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، فرمانده انتظامي ايرانشهر از دستگيري دو قاتل در ايرانشهر خبر داد.
سيدشاهپور كاظمي اظهار داشت: پس از تشكيل پرونده در اين باره با پشتكار نيروهاي ويژه پليس آگاهي اين شهرستان طي تحقيقات تخصصي مشخص شد دو مظنون به قتل در زندان به سر مي‌برند.
وي افزود: با هماهنگي مقامات قضايي متهمان در زندان در اختيار پليس آگاهي قرار گرفتند و بعد از بازجويي‌هاي به‌عمل آمده از (حيات.ف) و (قادر.د) اين دو به جرم خود اعتراف كردند.
وي گفت: اين دو قاتل با محبوس كردن خود در زندان با يك جرم كمتر قصد داشتند از قانون بگريزند.
كاظمي افزود: اين دو قاتل فردي به‌نام (پتي محمد. س) را در تيرماه امسال به قتل رساندند.
پرونده اين دو متهم با جرم جديد تحويل مقامات قضايي شد.

* 112 تبعه بيگانه از چهار دستگاه تويوتا دستگير شدند
مأموران ايست بازرسي كوله سنگي به دنبال كسب خبر از منابع اطلاعاتي مبني بر ورود چهار دستگاه تويوتا حامل افغاني‌هاي غير مجاز در منطقه كوله سنگي طي انجام عمليات و كمين در راه‌هاي فرعي پشت پاسگاه به چهار دستگاه خودرو برخورد كرده كه به محض ديدن پليس متواري شدند.
پس از تعقيب و گريز و شليك، خودروها متوقف شده و 112 افغاني غير مجاز را دستگير و براي طرد از كشور به اردوگاه انتقال دادند.

*كشف 280 كيلو مواد افيوني از يك تويوتا
همكاري مرزنشينان با مأموران انتظامي به كشف بيش از 280 كيلو مواد افيوني از نوع حشيش منجر شد.
فرمانده انتظامي سراوان گفت: با كسب خبر توسط اهالي روستاي ريش پيش مبني بر اينكه يك خودرو تويوتا با سه سرنشين قصد ورود به خاك كشور را دارند، اكيپي از مأموران اين حوزه به محل اعزام شدند.
احمد جعفري افزود: اين مأموران توانستند در يك عمليات ضربتي در حالي كه قاچاقچيان مشغول جابه‌جايي مواد مخدر بودند، آنها را در نوار مرز غافلگير كنند.
وي تصريح كرد: پس از درگيري با قاچاقچيان به دليل اينكه در نوار مرزي صورت گرفت، قاچاقچيان به آنسوي مرز گريختند و در بررسي‌هاي به عمل آمده از محل، موفق به كشف و ضبط 289 كيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش شدند.
انتهاي پيام/م30

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا