دیدار منتخبین مجلس دهم از سیستان با لاریجانی و گری لوئیس نماینده سازمان ملل در ایران

دو نماینده منتخب سیستان با توجه به اینکه بیش از دوماه دیگر فرصت دارند , اما از هم اکنون با همدلی و همراهی یکدیگر سعی در حل گوشه ای از مشکلات سیستان را دارند.
به گزارش پایگاه خبری “اوشیدا” دکتر حبیب الله دهمرده و دکتراحمدعلی کیخا به همراه دکتر شهریاری نماینده زاهدان درمجلس شورای اسلامی به دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و پس از آن نیز به دیدار گری لویئس نماینده مقیم سازمان ملل در کشورمان رفتند.
نمایندگان منتخب سیستان در دیدار با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود بحث و تبادل نظر کردند دراین دیدار سه نماینده منتخب مجلس دهم از دکتر لاریجانی درخواست کردند بحث منطقه آزاد سیستان از مجاری شورای عالی امنیت ملی پیگیری تا زودتر به نتیجه برسد در همین رابطه نیز دکتر لاریجانی قول داد مساله را پیگیری نماید.

همچنین دراین دیدار موضوع احیای مجدد سازمان عمران سیستان و جلوگیری از انحلال موسسه تحقیقاتی آب و خاک سیستان نیز مورد بحث قرار گرفت .
در دیدار با گری لویئس منتخبین سیستان خواستار ورود نهادهای بین المللی برای حل بحران هامون شدند.

نماینده سازمان ملل که پیش از این نیز چندین مرتبه همراه با دکتر کیخا و خانم ابتکار به منطقه سفر کرده است قول همکاری و استفاده کامل از ظرفیت های حقوقی وشخصی خود را برای حل مشکلات زیست محیطی سیستان داد.
همچنین منتخبین سیستان با معاون وزیر نیرو در رابطه با مسایل آب سیستان به ویژه دربحث جلوگیری از انحلال موسسه تحقیقاتی آب وخاک دیدار داشتند .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا