روایتی دیگری از سرقت های مامورین سپاه پاسداران در بلوچستان

یک شهروند بلوچ سراوانی که نخواست اسمش منتشر شود از سرقت یک فرمانده بلند پایه‌ سپاه پاسداران در این شهر خبر داد.
با روی کار آمدن «سپاه پاسداران» در تامین امنیت بلوچستان مردم از خود سری‌های بعضی از فرماندهان «سپاه پاسداران» در این منطقه بشدت انتقاد می‌کنند.
یک شهروند بلوچ سراوانی که نخواست اسمش منتشر شود از سرقت یک فرمانده بلند پایه‌ سپاه پاسداران در این شهر خبر داد.
این شخص که صاحب یک خودرو تایلندی (2014) بود در یک سرقت مجهولانه مفقود گردید؛ بعد از پیگیری‌های مکرر پرونده ماشین سرقت شده بدون نتیجه بسته شد.
صاحب ماشین که دیگر از پیدا شدن ماشینش کلا نا امید شده بود بنابر مشکلی راهی کرمان می‌شود و در شهر کرمان مشابه ماشین خودش را با پلاک «سپاه پاسداران» در داخل شهر مشاهده می‌کند، این شخص جهت اطمینان بیشتر به تعقیب ماشین مورد نظر می‌پردازد که ماشین داخل یک پایگاه نظامی «سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران» می‌شود این شخص نیز بدنبال آن وارد پایگاه می‌شود؛ و پس از تحقیقات زیاد به شماره «موتور» و «کُرن» خودرو توجه می‌کنند که معلوم می‌شود ماشین توسط یکی از فرماندهان «سپاه پاسداران» در بلوچستان سرقت شده و به کرمان انتقال یافته است.
برخی از مردم در استان سیستان بلوچستان روایت‌های متفاوتی از ایجاد نا امنی‌های در این استان توسط ماموران خودسر سپاه پاسدارن سخن می‌گویند که بخاطر پیچیدگی وضعیت منطقه ارائه دلایل محکمه پسند برای بسیاری از آنها ممکن نیست.
مطلب فوق نوشته یکی از خوانندگان سایت است
انتشار این مطلب لزوما بیانگر نظر “کمپین فعالین بلوچ” نیست.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا