سوخت در زاهدان كيمياست !!!

حالا در منطقه ای که مردم برای تامین آب آشامیدنی باید کالن آب بدست بدنبال آب باشند.برای پخت و پز کپسول بدست بدنبال ماشین توزیع کپسول باشند ،از این به بعد باید قید کارو خرج یک روز خانواده را بزنند و درصف طویل نفت بایستند ،آنهم اگر بخت یارشان باشد و نفت به آنها برسد.

سيب پرس : در پی تشدید سرما در استان سیستان و بلوچستان و استفاده زیاد خانواده ها از وسایل گرما زا تامین سوخت مورد نیاز این وسایل از ضروریات مردم استان می باشد،بویژه این که عمده مصرف سوخت مردم نفت سفید است با توجه به برنامه ریزی که طی چند سال گذشته توسط شرکت نفت انجام شده توزیع نفت درب منازل انجام می شود که الحق ولانصاف کاری بسیار پسندیده و ارزنده می باشد.

اما…

متاسفانه مدتی است در منطقه شمالی شهر زاهدان که جمعیتی عظیمی را در خود جای داده توزیع نفت سفید توسط یک شعبه نفتی انجام می شود که جوابگوی تقاضای زیاد مردم نمی باشد.

به گزارش خبرگزاري سيب پرس از مسجد قدس زاهدان ، یکی از مناطقی که از این توزیع بی برنامه و ناعادلانه رنج می برد منطقه شریعتی شمالی و غلامسرور می باشند که عمده افراد این منطقه از قشر آسیب پذیر جامعه هستند و با توجه به نیاز شدید مردم این منطقه از شهر زاهدان به نفت جهت پرکردن بخاری های نفتی شاهد این ماجرا می باشیم که سهمیه سوخت بعضی از خانوار بدلیل بی عدالتی در توزیع می سوزد و از هر دوبار اعلام سهمیه نفت سفید شاید یک بار موفق به دریافت نفت سفید گردد.

مشکل اساسی اینجاست تنها شعبه نفتی منطقه با اعلام اینکه دیگر همان توزیع دست پا شکسته را هم انجام نمی دهد و مردم باید برای دریافت سهمیه نفت خود به شعبه نفت مراجعه کنند .

حالا در منطقه ای که مردم برای تامین آب آشامیدنی باید کالن آب بدست بدنبال آب باشند.برای پخت و پز کپسول بدست بدنبال ماشین توزیع کپسول باشند ،از این به بعد باید قید کارو خرج یک روز خانواده را بزنند و درصف طویل نفت بایستند ،آنهم اگر بخت یارشان باشد و نفت به آنها برسد.

حال سئوال از مسئولین محترم اینجاست:

مردمی که از زندگی فقط تلاش برای زنده بودن را می دانند پس کی حق زندگی کردن را دارند.

آیا انصاف است در این ایام سخت و سرد مردم را تنها بگذاریم و توجهی به نیازهای ضروریشان نکنیم.

ما تا چه حد به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه داشته ایم?از نظر رهبر دوراندیش و فرزانه انقلاب، عدالت اجتماعی بر سه پایه اساسی استوار است که معماران و طراحان نظام اجتماعی و مدیران و سیاستگذاران در پی ریزی بنیانها و سازمانهای اجتماعی باید همواره آنها را مد نظر قرار دهند: 1- قوانین عادلانه 2- مجریان عادل و با تقوا 3- نظارت و آگاهی مردم

ایشان در سخنرانی خود در شهریور 1368 به برابری در مقابل قانون تاکید می کنند و فرمودند:

در نظام اسلامی، همه افراد از هر قشر و طبقه ای با هر عنوان و منصبی در برابر قانون برابرند:

در نظام اسلامی باید همه افراد جامعه در برابر قانون و در استفاده از امکانات خداداد میهن اسلامی یکسان و در بهره مندی از مواهب حیات متعادل باشند، هیچ قدرتی قادر به زورگویی نباشد و هیچ کس نتواند بر خلاف قانون، میل و اراده خود را به دیگران تحمیل کند. 1

آیا واقعا فرمایشات معظم له در عمل بصورت صحیح اجرا می شود؟؟؟!!

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا