سپاه با تمام وجود به بلوچستان مظلوم حمله خواهد کرد

محمد جعفر اسدی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بدون اشاره به ناتوانی نیروهای انتظامی زابلی که با وجود هزینه های سر سام آور جمهوری اسلامی هنوز نتوانسته اند امنیت نیروها و در کل امنیت منافع جمهوری اسلامی را در بلوچستان تامین کنند، گفته است به دلیل وجود برخی مسائل سپاه پاسداران انقلاب مسئولیت مقابله با گروههای مسلح بلوچ که عمدتا در بلوچستان فعالیت می کنند را بر عهده گرفته است.

جالب اینجاست که این آقا رسانه های جمهوری اسلامی را به بزرگ کردن فعالیت های مسلحانه بلوچها دعوت کرده است ظاهرا دروغهای بسیار بزرگ رسانه های جمهوری اسلامی کارساز نبوده و ایشان راه حل تازه ای برای خاتمه دادن به بحران بلوچستان در نظر دارند.

او همچنین در بخش پایانی مصاحبه خود با خبرگزاری حکومتی فارس گفته است حضور سپاه پاسداران در شرق کشور به این دلیل نیست که اهل سنت و بلوچها مشکلی باشند (برای جمهوری اسلامی).
غافل از اینکه بدون حضور سپاه پاسداران، مساجد اهل سنت در این منطقه تخریب می شوند قرآن، مقدس ترین کتاب مسلمانان در چاههای فاضلاب انداخته می شود کودکان و زنان بلوچ به دست ماموران زابلی کشته می شوند و جوانان و علمای اهل سنت به بهانه های مختلف به دار آویخته می شوند.

قرارگاه قدس که در سرکوب و جنایت زبانزد خواص و عام است نیز فعالیت خود را در بلوچستان همگام با دیگر ارگانهای سپاه و نیروی انتظامی آغاز خواهد کرد.

به خوبی میتوان دریافت که حمله این نیروها باعث کشته شدن هزاران نفر دیگر و مسلما وجود فقر و تنگدستی بیشتر در بلوچستان خواهد شد و در نهایت مشکلات فراوان کنونی دو چندان خواهند شد.

بلوچ گپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا