فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد، جزئیات تیراندازی در شهرستان ایرانشهر/ درگیری طایفه‌ای عامل قتل امروز در ایرانشهر

علیرضا دکالی کارمند فرمانداری شهرستان سرباز (راسک) جمعه شب مورد هدف چند گلوله قرار گرفت که براثر این تیراندازی جان خود را از دست داد.

حدود ساعت 18:30 عصر امروز در پی درگیری دو طایفه “شهنوازی و دکالی” در خیابان “مولوی” شهرستان ایرانشهر یک نفر با ضرب گوله به قتل رسید. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این حادثه افزود: دو نفر از افراد طایفه “شهنوازی” به سمت یکی از شهروندان طایفه “دکالی” تیراندازی کرده که در پی آن مضروب به قتل می‌رسد. وی افزود: خوشبختانه عوامل این حادثه شناسایی شده‌اند و ماموران با جدیت در تعقیب آنها هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن عاملان قتل را دستگیر کنند. رحیمی همچنین به حادثه تیراندازی دیگری که امروز در ایرانشهر رخ داده اشاره کرد و گفت: صبح امروز در محل جمعه بازار ایرانشهر فردی مسلح اقدام به تیراندازی کرده که دو نفر در این تیراندازی مجروح می‌شوند. وی ادامه داد: با توجه به اینکه ماموران انتظامی در محل حادثه حضور داشتند بلافاصله به تعقیب این فرد می‌پردازند و پس از یک تعقیب و گریز 10 دقیقه‌ای این فرد را دستگیر کرده و سلاح وی را ضبط می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا